در اداره آموزش و پرورش منطفه چهاردانگه:

برگزاری مراسم تکریم و معارفه کارشناس حراست

مراسم تکریم و معارفه کارشناس حراست اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه با حضور مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و اینانلو معاونت حراست اداره کل متبوع و شورای معاونین منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۴۹۰۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا ازشهرستان های استان تهران،دراین مراسم نجفی مشاورمدیرکل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران درسخنانی،برقراری تعامل مثبت ولازم دربین همکاران آموزش وپرورش رایکی از مهمترین وظایف و کارکردهای حراست دانست وتصریح کرد: کارشناسی حراست باید به عنوان مشاوری امین و مورد وثوق در بین تمامی همکاران مجموعه باشد.

در ادامه مراسم هادی حنیف نیا رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه نیز ضمن تقدیر از اسدی به پاس زحمات بسیار ارزشمند یک و نیم سال ماموریت در این حوزه ، بستر سازی و شکل گیری امنیت فرهنگی جامعه را یکی از کارکردهای مهم آموزش و پرورش دانست.

وی افزود:در نگاه دولت تدبیر و امید، امنیت یکی از مهمترین مولفه های حیاتی جامعه بوده و در عرصه آموزش و پرورش نیز آموزش و ایجاد بینش لازم برای مخاطبین درراستای ایجاد امنیت فرهنگی از یک سو و فراهم نمودن بستر امنیت روحی وروانی برای مجموعه همکارن از جهتی دیگر مورد توجه خاص قرار دارد.

در این مراسم ، کریمی به عنوان کارشناس حراست منطقه چهاردانگه حکم مسئولیت خود را از مشاورمدیرکل دریافت نمود.

شایان ذکر است ،وی پیش از این مسوولیت های کارشناسی روابط عمومی ، فرهنگی هنری ، تعاون و رفاه و فناوری را درمناطق شهر تهران برعهده داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار