مشاور راهبردی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش منصوب شد

تهران (پانا) - با صدور حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین پورثانی، مشاور راهبردی معاون پرورشی و فرهنگی منصوب شد.

کد مطلب: ۱۴۷۷۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد
مشاور راهبردی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش منصوب شد

به گزارش روابط‌عمومی معاونت پرورشی و فرهنگی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین پورثانی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با صدور حکمی، محمدعلی صمیمی را به‌عنوان «مشاور راهبردی» منصوب کرد.

در حکم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین پورثانی خطاب به محمدعلی صمیمی آمده است:

«برادر ارجمند؛ جناب آقای محمدعلی صمیمی

با سلام و تحیات

ضمن آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون، نظر به تعهد دینی و انقلابی و مراتب دانش و تجربه ارزشمند شما در عرصه فعالیت‌های دانش‌آموزی و در اجرای تبصره ۱ ماده ۴ آیین‌نامه اجرایی قانون احیای معاونت پرورشی و فرهنگی به موجب این حکم به‌عنوان مشاور راهبردی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش منصوب می‌شوید.

از جنابعالی انتظار می‌رود با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و ظرفیت‌های عظیم دانش‌آموزی و موقعیت مهم و حساس نوجوانی و جوانی در تحقق اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و با توجه به لزوم ایجاد موقعیت‌های تربیتی در ساحت‌های شش‌گانه مندرج در سند تحول بنیادین و اسناد بالادستی حوزه تعلیم و تربیت و اساسنامه سازمان دانش آموزی، ضمن استفاده از تجارب ارزشمند مربیان، معلمان و فرهیختگان عرصه فرهنگی، با توکل بر خداوند متعال، نسبت به برنامه‌ریزی و مدیریت مطلوب و اثربخش فعالیت های دانش آموزی اهتمام نمایید.»

خبرنگار: مریم احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار