کسب مدال نقره در رویداد «یک ایده یک جهان»

تهران (پانا) - دانش‌آموزان مدرسه سلام، شعبه تجریش مقام دوم جهان را از آن خود کردند و با ارائه ایده‌ها و طرح‌‌های خلاقانه نوآورانه‌ در زمینه الکترونیک مدال نقره یک رویداد بین‌ المللی را به‌دست آوردند.

کد مطلب: ۱۴۷۷۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
کسب مدال نقره در رویداد «یک ایده یک جهان»

رویداد بین‌ المللی «یک ایده یک جهان» رویدادی جهانی است در حمایت از ایده‌ها، استارتاپ‌ها و مخترعین جهان، که در کشور ترکیه در شهر استانبول برگزار می‌شود و میزبان تیم‌‌هایی از ۲۴ کشور دنیا از جمله ایران، کانادا، چین، تایوان، آمریکا، مالزی، اندونزی و امارات متحده عربی و غیره به صورت حضوری و غیرحضوری در ۱۰ زیرگروه مختلف از جمله پزشکی، کشاورزی، زیست فناوری و غیره است.

با توجه به تعداد بالایی از ایده‌ها و طرح‌های ارائه شده در این رویداد، این امر به‌ عنوان یک انگیزه برای جوانان و نوآوران در سراسر جهان بوده تا علاوه بر رشد علمی، بتوانند طرح ها و ایده های خود را در عرصه جهانی رونمایی کنند و همچنین به منظور پیگیری و توسعه دانش و توانایی‌ هایشان در حوزه‌ی فناوری و نوآوری می‌تواند مورد توجه قرار گیرند.

همچنین در این رویداد فرصتی فراهم شد تا دانش‌آموزان و نوآوران جوان از سراسر جهان، با حضور در جلسات علمی و تبادل نظر با اعضای مجامع علمی، ایده‌ها و پروژه‌های خود را به ارمغان بیاورند و با اطلاعات به‌دست‌ آمده از فناوری‌های روز دنیا، برای ورود به بازارهای جهانی آماده شوند.

این دوره از مسابقات با حمایت سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان، انجمن مخترعین ترکیه و همکاری موسسه تبادل ایده (idex plus) برگزار شده و با حضور تیم‌هایی از ۲۴ کشور جهان با بیش از ۲۷۳ ایده و طرح مختلف، این رویداد به یک پلتفرم بین‌المللی برای معرفی دستاوردهای جوانان نوآور و مخترعان تبدیل شد.

این رویداد نه تنها فرصتی برای تقویت ارتباطات بین‌المللی است، بلکه به نوآوران جوان این امکان را می‌دهد که تجربیات خود را با سایر افراد واجد شرایط در این زمینه به اشتراک بگذارند و از تبادل دانش و تجربیات بهره‌مند شوند.

اما این بار دانش آموزان: «ماهان امیدوار، مهربد آراسته، یاسین قنبر و امیرعباس موسوی نژاد» از مدرسه سلام، شعبه تجریش با ارائه ایده‌ها و طرح‌های نوآوران و خلاقانه خود در زمینه الکترونیک، موفق به کسب مدال نقره در این رویداد جهانی شدند.

خبرنگار : مبین جوکار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار