مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به پانا خبر داد؛

تعیین امتیاز ویژه برای انتقال معلمان به شهرستان‌های تهران و سیستان‌‌وبلوچستان

تهران (پانا) - فرآیند ثبت‌نام متقاضیان انتقال دائم و موقت برون‌استانی از شنبه 5 خرداد ‌آغاز شده و متقاضیان یک ماه فرصت خواهند داشت تا درخواست خود را در آدرس‌ my.medu.ir ثبت کنند.

کد مطلب: ۱۴۷۷۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
تعیین امتیاز ویژه برای انتقال معلمان به شهرستان‌های تهران و سیستان‌‌وبلوچستان

یکی از بندهای مهم دستورالعملی که امسال آموزش و پرورش ابلاغ کرده است این است که در صورت انتخاب ورود به یکی از مناطق تابعه ادارات کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و سیستان و بلوچستان (به غیر از مرکز استان)، فرم امتیازات متقاضی با ضریت 1/2 (یک و دو دهم) بررسی می‌شود.

مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این ارتباط به پانا گفت: «‌در شهرستان‌های استان تهران به نسبت بقیه استان‌های کشور نیازمان به نیروی انسانی بیشتر است و معمولا در‌خواست ‌انتقال به استان‌های زاگرس‌نشین و هم شهر تهران زیاد است. امسال به لطف وزیر آموزش و پرورش و معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع اتفاق خوبی افتاده است. در دستورالعمل نقل و انتقالات، هر کسی که درخواست انتقال به مقصد شهرستان‌های استان تهران را پُر کند امتیاز 20 درصد به او اضافه خواهد شد و به همین منظور احتمال پذیرش او افزایش خواهد یافت و ما میزبان آن‌ها خواهیم بود.»

‌معلمان می‌توانند اطلاعات خود را در سامانه my.medu.ir  بارگذاری کنند.  با انتخاب آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و سیستان و بلوچستان به غیر از مرکز استان، امتیاز متقاضیان مشمول 20 درصد افزایش می‌شود.

جزئیات کامل فرآیند ثبت درخواست نقل و انتقال معلمان رسمی و پیمانی را اینجا بخوانید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار