پیام مدیر سازمان دانش‌آموزی خراسان رضوی به مناسبت سالروز تاسیس خبرگزاری پانا

مشهد(پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی خراسان رضوی طی پیامی سالروز تاسیس خبرگزاری پانا را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۴۷۷۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر سازمان دانش‌آموزی خراسان رضوی به مناسبت سالروز تاسیس خبرگزاری پانا

به گزارش خبرگزاری پانا متن پیام سلمان حصاری به شرح زیر است :

خبرگزاری دانش‌آموزی پانا از پنجم خرداد ۱۳۸۱ که پا به عرصه خطیر خبررسانی گذاشت، همواره جزو رسانه‌های معتبر و پیشرو در عرصه اطلاع‌رسانی کشور بوده است.

نظام تعلیم و تربیت، به عنوان اصلی ترین رکن تحقق امر خطیر تربیت و به ویژه تربیت فرزندانی در تراز جمهوری اسلامی و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، نقش‌آفرینی می‌کند و در این فرآیند آینده ساز؛ خبرگزاری پانا علاوه بر رسالت تربیت اجتماعی دانش آموزان، یک رسانه فعال و پویا در کنار نظام تعلیم و تربیت به شمار می‌آید که با تربیت و توانمندسازی دانش‌آموزان خبرنگار، در مسیر اجرا و تحقق اهداف والای نظام مقدس تعلیم و تربیت گام برداشته و بر دانش، آگاهی و ارتقای سطح سواد رسانه و بصیرت اجتماعی جامعه دانش آموز می‌افزاید.

اینجانب بیست و دومین سال تاسیس اولین خبرگزاری دانش‌آموزی پانا را، به همه کارکنان زحمت‌کش آن رسانه به ویژه دانش ‌آموز خبرنگاران تبریک عرض می‌کنم.

امیدوارم در عرصه‌ی رسالت مهم اطلاع‌رسانی، نشر و بازتاب اخبار و رویدادهای مختلف در کشور، به ویژه در دوران رشد و ارتقای این مجموعه ، شاهد موفقیت‌های روزافزون پانا در راستای تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی، روشنگری و امید آفرینی باشیم.

 پایدار و سربلند باشید. 

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار