پیام قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالروز تاسیس خبرگزاری دانش‌آموزی پانا

تهران (پانا) - قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالروز تاسیس خبرگزاری دانش‌آموزی پانا پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۷۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالروز تاسیس خبرگزاری دانش‌آموزی پانا

متن پیام علی فلاحتکار، قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم

خبرگزاری پانا یکی از مهمترین دستاوردهای وزارت آموزش و پرورش است و از بازوان موثر بر تربیت اجتماعی و سیاسی نوجوانان ایرانی است که از مهمترین رسالت‌های آن محقق کردن تربیت نسل پیشران برای ایران عزیزاسلامی است.  

با توجه به جذابیت رسانه برای نسل جدید، خبرگزاری پانا می‌تواند زمینه‌ساز تکوین و تعالی هویت دانش‌آموزی براساس نظام معیار اسلامی باشد. 

به خصوص با تحولات انجام شده در خبرگزاری پانا در جهت چندرسانه‌ای شدن و در نظر گرفتن سلایق و استعدادهای متعدد و متفاوت دانش‌آموزی بستر مهمی برای توانمندسازی این قشر در ابعاد مختلف فراهم شده است.  

با گرامیداشت بیست و دومین سالگرد تاسیس خبرگزاری پانا و تبریک این روز به همه تلاشگران این بستر تربیتی و دانش‌آموز خبرنگاران پانا و مسئولین پانا در مرکز و استان‌ها و آرزوی سلامتی و  بهروزی  برای این عزیزان، انتظار دارم نسبت به توانمندی آشنایی خود با فرآیندهای تولید خبر و پیام‌های چند رسانه‌ای، شناخت هویت مخاطبان هدف، تکنیک‌های رسانه‌ای، رعایت اصول اخلاقی، افزایش سواد رسانه‌ای در مواجه با مسائل فرهنگی، اجتماعی سیاسی و ...  در رسانه‌ها و فضای مجازی داخلی و خارجی و انتشار مطالب خبری و رویدادها با روایتی دقیق، جامع، متوازن، منصفانه، اخلاق مدارانه  درحداقل زمان ممکن در رسانه‌های جمعی اقدام نمایید. 

 امیدوارم در ظل توجهات الهی و عنایات حضرت ولی‌عصر(ع) و تحت رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای  (مد ظله العالی)  در راستایی خدمت به جامعه دانش‌آموزی و درگیر کردن این قشر پیشران در حل مسائل جاری ایران عزیز اسلامی سازمان دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا قدم‌های موثری بردارد. 

علی فلاحتکار، قائم مقام سازمان دانش‌آموزی»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار