دانش‌آموز خبرنگار پانا شهرستان‌های استان تهران:

خبرنگاری یعنی در آرامش دیگران آشوب‌ها را روایت کنی

پاکدشت(پانا)- دانش‌‌آموز خبرنگار پانا شهرستان پاکدشت در بیست‌ودومین سالروز تاسیس خبرگزاری پانا خبرنگاری را روایت آشوب در آرامش دیگران خواند .

کد مطلب: ۱۴۷۷۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاری یعنی در آرامش دیگران آشوب‌ها را روایت کنی

پانا یعنی آموختن، یعنی شاد باشی از انجام بی‌وقفه علاقه‌ات و غمگین شدن از هجمه اتفاقات.پانا یعنی با سن کم در جهان خفگی سخن بگویی، پانا یعنی عشق، عشق به استعدادی که تبدیل به علاقه می‌شود؛ من خبرنگارم و در پانا آموختم که باید بی‌طرفانه روایت کنی حتی اگر در سرت با انبوهی از افکار مواجهه باشی.

خبرنگاری یعنی گذشتن از لحظه‌ها، دیدن دردهای مردم، ارتباط با هر قشری از جامعه، خبرنگار یعنی دایره ای از لغات و ملغمه ای از اتفاقات؛ خبرنگار کسی است که در آن لحظه هم می‌شنود، هم می‌بیند‌، هم می‌خواند، هم می‌گوید و هم می‌نویسد.

به نظر من اخلاق‌مداری، خردورزی، بهره گیری از علم خبرنویسی و قدرت تحلیل و تولید محتوا، زمینه ساز موفقیت هر چه بیشتر روحیه و عمل هنرمندانه خبرنگاران است قطعا تمام افراد به عنوان خبرنگار در جامعه قلم نمی‌زنند، اما مهارت‌های خبرنگاری، روحیه پرسشگری، تفکر نقاد، اهمیت اهل مطالعه بودن و مسئولیت‌پذیری را در دانش‌آموزان تقویت می‌کند تا در آینده حضوری موثر در جامعه داشته باشند.

اصلی‌ترین وظیفه ما دانش‌آموز خبرنگاران پانا این است که صدای دانش‌آموزان یک منطقه باشیم یعنی دغدغه ها، مطالبات و برنامه هایی که دارند را به نظر عموم مردم برسانیم،صداقت، سلامت در گفتار و نوشتار و انعکاس حقیقت از مولفه های کار در حوزه خبر و خبرنگاری است.

و در نهایت پانا یعنی سرآغاز مسیری سخت اما جذاب؛ بیست‌ودومین سالروز تاسیس خبرگزاری دانش‌آموزی پانا را بر کوششگران فهیم عرصه رسانه تبریک می‌گویم.

خبرنگار : دانش‌آموز، عسل ماکو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار