در گردهمایی مدیران هر سه مقطع تحصیلی انجام شد؛

آیین تکریم و معارفه کارشناس حراست اداره آموزش و پرورش زاوه

زاوه (پانا)- آیین تکریم و معارفه کارشناس حراست اداره آموزش و پرورش زاوه و تجلیل از برگزیدگان کشوری در طرح درس پویا در سالن اجتماعات آموزش و پرورش زاوه برگزارشد .

کد مطلب: ۸۳۱۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
آیین تکریم و معارفه کارشناس حراست اداره آموزش و پرورش زاوه

آیین تکریم و معارفه کارشناس حراست در گردهماییی مدیران هر سه مقطع تحصیلی که با حضور معاونت حراست اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ، جمعی از کارشناسان حراست ، مدیر آموزش و پرورش زاوه و معاونین در سالن اجتماعات اداره برگزار شد.

معاون حراست اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی دراین مراسم ،کارشناسان حراست را بازوان نظارتی هر اداره دانست و عنوان داشت :بازوان نظارتی باید مسائل و مشکلاتی را که در لایه های زیرین وجود دارد و قابل رویت نمی باشد به سطح کشانده و در معرض دید مدیر دستگاه قرار دهند تا قدرت تصمیم گیری وی فزونی یابد .

سلطانی افزود : ما معتقدیم حراست کارآمد و توانمند بایستی آسیب ها را پیشگیری و قبل از به وقوع پیوستن با استحضار مدیر برسانند .وی ادامه داد : امروزه در تمامی حوزه های فرهنگی و نظارتی و امنیتی ، اولویت اصلی ،مقابله با جنگ نرم دشمن است و با عنایت به این مسئله هر یک از ما باید یک بازوی حراستی و نظارتی برای مجموعه کاری خود باشیم .

معاون حراست اداره کل حفاظت از حقوق بیت المال، قانون مداری، دینداری، ولایتمداری، هدف مداری و شجاعت مداری را از جمله وظایف حراست در آموزش و پرورش قلمداد کرد و خاطر نشان کرد: باید حراست مدافع حقوق همکاران در مقابل آسیب ها و مشکلات باشد و به نوعی رفتار کند که زمینه را برای خطا و مشکل کاهش دهد .

مدیر آموزش و پرورش زاوه نیز در ابتدا به ارائه گزارش و تشریح دستاوردها و افتخارات کسب شده آموزش و پرورش شهرستان در حوزه های مختلف آموزشی ، پرورشی ، عمرانی و پژوهشی پرداخت و تاکید کرد که این مهم به مدد الهی و تلاش همت و خرد جمعی تک تک همکاران فرهنگی شهرستان محقق شده است .

محمد حسین عابدی با تاکید بر واژه تکریم و معارفه گفت : حراست به عنوان مجموعه ای است که همیشه همراه و همدل ،مشاور وامین در پیشبرد اهداف متعالی تعلیم و تربیت بوده و خواهد بود .وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مصطفی چمران و تقدیر از زحمات ارزشمند سید جلال علمداران طی حکمی مسئولیت جدید را به حمید قلی زاده محول نمود و برای وی در این پست در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و منویات مقام معظم رهبری "مدظله العالی" آرزوی توفیق نمود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار