قدردانی هیات دولت از رهبر انقلاب و مردم

تهران (پانا) - هیات دولت در اطلاعیه‌ای از هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و حضور پرشکوه مردم در مراسمات شهدای خدمت تشکر کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۷۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی هیات دولت از رهبر انقلاب و مردم

هیات دولت جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای به منظور تشکر از قدرشناسی مردم ایران اسلامی از شهدای خدمت آورده است: 

«اگر چه این ضایعه اندوه‌بار داغی بی‌پایان بر نهاد تک‌تک ما گذاشت و خسارتی جبران‌ناپذیر برای کشور عزیزمان محسوب می‌شود، اما حضور گسترده، دلگرم کننده و پرشکوه شما هموطنان عزیز در مراسم تشییع میلیونی پیکر پاک رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان، صحنه‌ای ماندگار در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی رقم زد و جلوه‌های درخشانی از بصیرت، زمان‌شناسی و وفاداری را در پیش چشم جهانیان به نمایش گذاشت.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ ٱلَّذِینَ قَالُواْ رَبُّنَا ٱللَّهُ ثُمَّ ٱستَقَمُواْ تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ ٱلمَلَـئِکَةُ أَلَّا تَخَافُواْ وَلَا تَحزَنُواْ وَأَبشِرُواْ بالجَنَّةِ ٱلَّتِی کُنتُم تُوعَدُونَ

ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی

اراده الهی بر آن تعلق گرفت که مجاهد خستگی‌ناپذیر، رئیس جمهور جامع الاطراف، مکتبی و انقلابی و خادم حضرت شمس‌الشموس (ع)، رئیس دولت مردمی و بسترساز ایران قوی حضرت آیت‌الله رئیسی و همراهان گرانقدر ایشان، در مسیر خدمتگزاری به ملت شریف ایران به فیض عظیم شهادت نائل آیند؛ عزیزانی که جملگی عمر گرانبهای خویش را وقف تلاش برای پیشرفت، آبادانی و سربلندی میهن اسلامی کردند و عاقبت در کسوت خادمانی مخلص و متواضع، به خیل عظیم و جریان جوشان شهدای انقلاب اسلامی پیوستند.

اگرچه این ضایعه اندوهبار داغی بی‌پایان بر نهاد تک‌تک ما گذاشت و خسارتی جبران‌ناپذیر برای کشور عزیزمان محسوب می‌شود، اما حضور گسترده، دلگرم‌کننده و پرشکوه شما هموطنان عزیز در مراسم تشییع میلیونی پیکر پاک رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان، صحنه‌ای ماندگار در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی رقم زد و جلوه‌های درخشانی از بصیرت، زمان‌شناسی و وفاداری را در پیش چشم جهانیان به نمایش گذاشت.

اینک اعضای هیات دولت و همکاران رئیس جمهور شهید بر حسب وظیفه، از صمیم قلب از تک‌تک شما هموطنان انقلابی، ولایت‌مدار و قدرشناس که با حضور پرشور و التیام‌بخش خود در تشییع و مراسم گرامیداشت شهدای خدمت، جلوه‌های ماندگاری از حماسه حضور را رقم زدید، صمیمانه قدردانی و سپاسگزاری می‌نمایند.

لازم می‌دانیم ضمن تسلیت مجدد، از هدایت‌ها و حضور داهیانه، پرصلابت و دلگرم‌کننده مقام معظم رهبری «مدظله العالی» در کنار ملت و دولت که این ضایعه و مصیبت بزرگ را تحمل‌پذیر ساخت، صمیمانه و از عمق جان سپاسگزاری کرده، سلامتی و طول عمر با برکت ایشان را از درگاه خداوند متعال مسئلت نماییم.

اعضای هیات دولت جمهوری اسلامی ایران، با برخورداری از هدایت‌های رهبری عالیقدر انقلاب و حمایت مردم، بی‌وقفه، با قوت و توان مضاعف در استمرار راه رئیس جمهور شهید خواهد کوشید و اجازه نخواهد داد علم مردم‌مداری، تحول‌آفرینی، عدالت‌طلبی حقیقی به نفع مردم، گره‌گشایی از مشکلات مردم و فسادستیزی ایشان بر زمین بماند.

همچنین مراتب قدردانی خود را از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای امدادی، امنیتی، نظامی و انتظامی در جریان حادثه و نیز از حضور گرم سران محترم قوا و سایر مقامات و مسئولان کشوری و لشکری و هیات‌های عالیرتبه سایر کشورهای جهان در تشییع و مراسم گرامیداشت رئیس جمهور شهید و همراهان ایشان، ابراز می‌نماییم. تلاش‌های اهالی رسانه، به ویژه رسانه ملی که با پوشش جامع و مستمر خود از این رویداد، تصویری روشن از حضور تاریخ‌ساز و اندیشه بلند ملت بزرگ ایران را به نمایش گذاشتند نیز در خور قدردانی فراوان بوده و در پیشگاه قادر متعال مأجور خواهند بود.

در پایان، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهیدان والامقام ایران اسلامی و منویات مقام عظمای ولایت، از درگاه ایزد متعال برای روح بلند شهیدان خدمت، علو درجات و برای شما ملت همیشه در صحنه و انقلابی ایران افتخار، سربلندی و توفیقات روزافزون مسئلت داریم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار