سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی:

بانک‌ها به تعهدات خود در کارگروه تبصره 18 عمل کنند

بیرجند (پانا) - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت بانک‌های استان باید به همه تعهدات خود در کارگروه تبصره 18 عمل کنند.

کد مطلب: ۱۴۷۷۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
بانک‌ها به تعهدات خود در کارگروه تبصره 18 عمل کنند

مهدی جعفری در دوازدهمین جلسه کارگروه تبصره 18 قانون بودجه با اشاره به اینکه وظیفه ما خدمت به مردم است، گفت: با وجود پیشرفت 12 درصدی در بحث سرمایه گذاری که طی هفته‌های گذشته در استان رقم خورد، هنوز از آمار کشوری در این زمینه عقب هستیم.

وی تأکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل باید با اطلاعات لازم درخصوص عمل به تعهدات خود، در کارگروه تبصره 18 حضور پیدا کنند و از جلسه آینده دستگاه‌های اجرایی رونوشت مکاتبات خود را برای پیگیری‌های مورد نظر به دبیرخانه کارگروه ارسال کنند.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری تصریح کرد: با تشکیل جلسه‌ای با حضور مدیران صمت، بانک صنعت و معدن، نماینده اقتصاد و دارایی و سرمایه گذاری استانداری مشکل موجود در خصوص چک لیست مدارک بانک صنعت و معدن بررسی شود.

جعفری با اشاره به اینکه بعضی از طرح‌ها با گذشت ماه‌های زیادی از تصویب آنها در این کارگروه، هنوز تعیین تکلیف نشده‌اند، متذکر شد: باید اقدامات لازم هر چه زودتر در این باره انجام شود و بانک‌ها تا دو هفته به آنچه در جلسه کارگروه متعهد می‌شوند، عمل کنند.

شایان ذکر است؛ در این جلسه عملکرد هر یک از بانک‌های استان برای عمل به تعهدات خود در جلسه گذشته این کار گروه بررسی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار