معرفی فیلم‌های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر(۳۲)

«بعد از اتفاق»، جدیدترین اتفاق هنری شهاب حسینی در نقش تهیه کننده

تهران (پانا) - فیلم «بعد از اتفاق» جدیدترین تجربه «شهاب حسینی» بازیگر شناخته شده سینما و ساخته «پوریا حیدری اوره» در سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به نمایش درآمد و موفق شد در این جشنواره جایزه بخش یونیسف را از آن خود کند.این فیلم در نیمه راه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر ماند و نتوانست به 16 فیلم برتر نهایی راه پیدا کند.

کد مطلب: ۱۱۶۰۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
«بعد از اتفاق»، جدیدترین اتفاق هنری شهاب حسینی در نقش تهیه کننده

شهاب حسینی ستاره سینمای ایران در جدیدترین تجربه هنری اش تهیه کنندگی یک فیلم سینمایی با موضوع کودک و نوجوان را برعهده گرفت. فیلم «بعد از اتفاق» عنوان فیلم جدید شهاب حسینی است که با حضور بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون به زودی مقابل دوربین میرود.
شهاب حسینی که چند تجربه در زمینه تهیه کنندگی در کارنامه هنری اش دارد در این فیلم هم به عنوان تهیه کننده حضور دارد.
قصه فیلم درباره کودکی به نام روح‌الله است که بعد از یک اتفاق ناگوار تصمیم می‌گیرد با شرایط کنار بیاید و به دنبال اهدافش برود.


کارنامه تهیه کننده فیلم

«پوریا حیدری اوره» با تهیه‌کنندگی، نویسندگی و درنهایت کارگردانی از اواسط دهه ۹۰ وارد سینمای حرفه‌ای شد و نخستین بار با فیلم «امتحان» وارد جریان سینما شد، سپس با ساخت فیلم «باغ‌های زردآلو» سال ۱۳۹۵ در قالب یک فیلم ویدئویی کارگردانی را تجربه کرد و موفق شد برای هشتاد و یکمین حضور بین‌المللی‌اش نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم بلند جشنواره فیلم‌های مستقل فیلادلفیای امریکا شود.
او همچنین برای این فیلم در جشنواره فیلم مونترال کانادا نیز حضور یافت. حیدری اوره یک سال بعد تهیه‌کنندگی فیلم «هندی و هرمز» ساخته عباس امینی را تجربه کرد که این فیلم نیز در جشنواره‌های بین‌المللی بسیاری حضور یافت و موفق به دریافت جوایزی از این جشنواره‌ها شد.
اوره در سال ۹۶ با تهیه دو فیلم «نگاه» و «ناپدید شدن» بار دیگر درخشید و سال ۹۹ با همکاری شهاب حسینی فیلم سینمایی «بعد از اتفاق» را کارگردانی کرد تا نخستین ساخته سینمایی در مقام کارگردان را به نام خود ثبت کند. فیلمی که جرقه اولیه آن هفت سال پیش زده شد و تلاش کرد تا این فیلم را به شکل‌های مختلف بسازد، اما هر بار این اتفاق فراهم نشد تا درنهایت به شکلی که امروز دیده می‌شود، بر مبنای قصه‌ای واقعی و با ساختاری متفاوت در روایت ساخته شود.


عوامل ساخت فیلم «بعد از اتفاق»

از جمله بازیگران فیلم سینمایی «بعد از اتفاق» می‌توان به: رضا کیانیان، جوادعزتی، گلاره عباسی، ستاره پسیانی، بهرام افشاری، نیما شعبان نژاد، یسنا میرطهماسب، علی انصاریان، روح الله جعفری و.... اشاره کرد.

عوامل این فیلم عبارتند از: کارگردان: پوریا حیدری اوره، تهیه کننده:شهاب حسینی، دستیار اول کارگردان:لاله مستوفی، فیلمبردار:علیرضا برازنده، مدیر تولید:حسن مصطفوی، تدوین: سارا آهنی، صدابردار:امیر ترابی، طراحی صحنه:بابک پناهی، مدیر روابط عمومی:علی پاکزاد، عکاس:حبیب مجیدی.


گزارش فیلم های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر را در زیر بخوانید:
آفتاب نیمه شب / آهنگ دو نفره/ ابلق / بابا سیبیلو / بچه‌های طوفان / بی آبان / آهو / منصور / تارا / حرف آخر / بچه گرگ دره سیب / پدری / بام بالا / بدون همه چیز / برای مرجان / تک تیرانداز / تی تی / چپ راست / رمانتیسم عماد و طوبا / یقه سفیدها / زد و بند / زالاوا / یدو / ستاره بازی / شیشلیک / روشن / روزی روزگاری آبادان / مامان /خط فرضی / گیج گاه / اتومبیل

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار