نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی:

در کلاس های اوقات فراغت بر استعداد یابی تاکید شود

بجنورد(پانا)-نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی گفت: کلاس های اوقات فراغت باید بر پایه استعداد یابی برگزار شود.

کد مطلب: ۸۳۳۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
در کلاس های اوقات فراغت بر استعداد یابی تاکید شود

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بجنورد، آیت الله یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد در دیدار با اعضاء ستاد اوقات فراغت آموزش و پروش شهرستان بجنورد اظهار داشت: باید کاری کنیم که در کلاس هایی که در ایام اوقات فراغت برای دانش آموزان برگزار می شود استعداد یابی و استعداد شناسی صورت گیرد.

وی توجه به دانش آموزان مستعد و حمایت از توانمندی های آنان را عامل رشد و ارتقاء کودکان ونوجوانان در آینده عنوان کرد.

امام جمعه بجنورد خاطر نشان کرد: در کلاس های اوقات فراغت علاوه بر استعداد شناسی باید اولویت بندی و طبقه بندی نوع کلاس ها و توجه به ویژگی های دانش آموزان اهیمت داده شود.

یعقوبی همچنین در ادامه ضمن اشاره به استفاده بهینه از فرصت تابستان، برگزاری کلاس های اوقات فراغت را فرصت مناسب برای ارائه آموزش های لازم به دانش آموزان در زمینه های فرهنگی، هنری و ورزشی دانست.

محمود اسدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد نیز در این نشست گفت: آموزش و پرورش در جهت ایجاد ایامی شاد و بانشاط برای دانش آموزان در اوقات فراغت تابستان، جلسات و برنامه ریزی های متعدید را برگزار کرده است تا بتوانند شرایط خوبی را برای برگزاری دوره آموزشی در این ایام ایجاد کند.

وی به تشکیل پایگاه های اوقات فراغت در کانون های فرهنگی تربیتی، سالن های ورزشی و برخی از مدارس شهرستان اشاره و افزود: در ایام اوقات فراغت کلاس های فرهنگی، هنری، علمی- آموزشی، ورزشی، ادبی و سایر عناوین تشکیل می شود که این کلاس ها از 19 خرداد ویژه دانش آموزان ابتدایی آغاز شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد با اشاره به برنامه محوری افتتاحیه اوقات فراغت از برگزاری همایشی با حضور دانش آموزان در مرکز شهر بجنورد با شعار«نه به اعتیاد» در 5 مرداد ماه خبر داد که با مشارکت برخی از نهاد های استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

علی قلی زاده معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پروش شهرستان بجنورد نیز در این نشست ضمن معرفی کلاس های اوقات فراغت، گزارشی از روند فعالیت ستاد اوقات فراغت آموزش و پرورش شهرستان را ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار