مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی:

اصلاح برخی سبک‌های تربیتی والدین، کمک شایانی در جوانی جمعیت است

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، اصلاح برخی سبک‌های تربیتی والدین را در فرزندآوری و جوانی جمعیت موثر دانست.

کد مطلب: ۱۴۷۳۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد
اصلاح برخی سبک‌های تربیتی والدین، کمک شایانی در جوانی جمعیت است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی؛ مسعود سعادتی در دوره توانمندسازی بانوان فرهنگی ضمن تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم، نقش اثرگذار بانوان در پیشبرد اهداف دستگاه تعلیم و تربیت را مورد اشاره قرار داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی از بانوان فرهنگی سرپرست خانوار نیز قدردانی کرد و افزود: این همکاران در کنار تعلیم و تربیت، مسئولیت سنگینی را در قالب مدیریت خانه و خانواده نیز بر عهده گرفته‌اند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برخی مصوبات قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، خاطرنشان کرد: تک‌فرزندی در برهه کنونی، عوارض بسیاری را در آینده برای ما خواهد داشت و با ادامه این روند، داشتن خواهر و برادر برای بچه‌های امروزی تبدیل به رویا خواهد شد. با اصلاح برخی سبک‌های تربیتی والدین و حذف بسیاری از تشریفات‌های اضافی می‌توان اقدام به فرزندآوری کرد.

اختر آذریان، مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در ادامه این نشست را در راستای سلسله اقدامات انجام شده به منظور توانمندسازی بانوان دانست و برگزاری کارگاه تقویت اعتماد به نفس و کارگاه نویسندگی با عنوان قلم‌گیران جسور و تجلیل از ۵۰ بانوی فرهنگی سرپرست خانوار به مناسب هفته گرامیداشت مقام معلم را از جمله اقدامات انجام شده، عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در راستای حمایت از  بانوان سرپرست خانوار، برنامه‌های خوبی در نظر گرفته شده است، گفت: اعطای تسهیلات با سود کم‌تر و ارائه مشاوره و دوره‌هایی که بتوان به توانمندی این بانوان کمک کرد در دستور کار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار