برگزاری اولین همایش ملی مدیریت در دانشگاه محقق اردبیلی

اردبیل (پانا) - اولین همایش ملی مدیریت در عصر تحولات با تاکید بر فناوری، علم و عمل با پذیرش ۲۵۴ مقاله در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۷۵۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین همایش ملی مدیریت در دانشگاه محقق اردبیلی

به گزارش پانا و به نقل از دانشگاه محقق اردبیلی؛ جبرائیل رزمجو، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی در این همایش با بیان اینکه دانشگاه محقق اردبیلی امروز یکی از دانشگاه‌های برجسته کشور و دنیاست، افزود: امروز این دانشگاه تبدیل به یک بِرَند شده است.

وی افزود: با توجه به روابط بین‌المللی خوب دانشگاه محقق اردبیلی با محققین کشورهای مختلف و با ورود دانشجویان خارجی به این دانشگاه، دانشگاه ما تبدیل به یک دانشگاه بین‌المللی شده ‌است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به اقدامات موثر این دانشگاه در حوزه روابط بین‌الملل گفت: امروزه بیش از یک هزار و ۵۰۰ دانشجوی بین‌المللی در دانشگاه محقق اردبیلی در حال تحصیل هستند.

رزمجو با بیان اینکه یکی از نظام‌های رتبه‌بندی مهم در دنیا رتبه‌بندی تایمز است، افزود: در این نظام رتبه‌بندی، دانشگاه محقق اردبیلی در بین دانشگاه‌های جوان که قدمت زیر ۵۰ سال دارند، رتبه دوم را کسب کرده که نشان‌دهنده همت و تلاش اعضای هیات علمی، اساتید، محققان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی است.

وی، رشته مدیریت را سرآمد رشته‌ها دانست و گفت: یک متخصص مدیریت در سازمان‌ها می‌تواند با ساماندهی مطلوب تجهیزات و نیروی انسانی، سازمان را به هدف مطلوب خود برساند. چرا که اگر سازمانی این سبک را پیش نگیرد با چالش‌های بی‌شماری روبه‌رو خواهد شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه مدیریت تحول‌آفرین، مدیریت لازم برای این عصر است، خاطرنشان کرد: این سبک مدیریت در بدنه و نقش سازمان در جامعه تحول ایجاد می‌کند.

رزمجو با اشاره به اینکه فناوری و به‌خصوص هوش مصنوعی، دنیا را متحول کرده است، افزود: مدیری موفق است که به نحو احسن از فناوری‌های جدید برای بهبود عملکرد سازمان‌ها بهره ببرد.

وی ابراز امیدواری کرد: نتایج پژوهش‌های این همایش در جهت ارتقا و بهبود عملکرد دانشگاه محقق اردبیلی مورد استفاده قرار گیرد.

حبیب شهبازی‌شیران، رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی نیز گفت: اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در سال ۱۴۰۲ با ۳۲۵ مقاله ارسال‌شده به ISC ، ۳۶۷ مقاله منتشر شده علمی پژوهشی داخلی توسط اساتید و دانشجویان، ۱۶ کتاب، ۶۲ طرح پژوهشی، ۱۰۴ مقاله همایشی و ۲۱ ترجمه کتاب نسبت به دو سال گذشته پیشرفت محسوسی را در دانشکده ایجاد کرده‌اند.

وی افزود: همچنین در حال حاضر ۴۱۸ دانشجوی خارجی در مقطع کارشناسی‌ارشد و ۶۶ دانشجوی خارجی در مقطع دکتری در این دانشکده در حال تحصیل هستند که نسبت به دو سال گذشته افزایش چند برابری را نشان می‌دهد.

رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه این دانشکده در برگزاری بخش نمایشگاهی مرحله دانشگاهی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت در سال ۱۴۰۲ عنوان دانشکده برگزیده را کسب کرد، ادامه داد: این دانشکده در سال ۱۴۰۲ بیشترین تعداد برنامه‌های برگزار شده توسط انجمن‌های علمی و رتبه برتر بالاترین تعداد طرح‌های پژوهشی بین سازمانی را داشته و به عنوان دانشکده برتر شناخته شده است.

شهبازی شیران یادآورشد: کسب دو مقام برگزیده در جشنواره ملی تیتر توسط دو دانشجوی این دانشکده در رشته مدیریت بازرگانی نیز موفقیتی است که در چند روز اخیر کسب شده ‌است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار