معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

پیش‌بینی اجرای برنامه‌های اردویی و فرهنگی دانش‌آموزان سراسر کشور در شیراز

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت با توجه به موقعیت و شرایط خوب شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) و جاذبه‌های مذهبی، تاریخی، فرهنگی و طبیعی، این استان برنامه‌های فرهنگی و اردویی دانش‌آموزی برای این استان در دستور کار قرار گرفته است.

کد مطلب: ۱۴۷۳۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
پیش‌بینی اجرای برنامه‌های اردویی و فرهنگی دانش‌آموزان سراسر کشور در شیراز

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین پورثانی در سفر به شیراز در جمع مدیرکل و اعضای شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان فارس اظهار کرد: تعدادی از اردوگاه‌های دانش‌آموزی کشور، مورد توجه ویژه وزارتخانه قرار گرفته که اردوگاه شهید دستغیب شیراز  نیز از آن جمله است.

وی افزود: با توجه به موقعیت و شرایط خوب شهر شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) و جاذبه‌های مذهبی، تاریخی، فرهنگی و طبیعی، برنامه‌های فرهنگی و اردویی را برای این استان در دستور کار داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس نیز در این دیدار اظهار کرد: فارس دارای ظرفیت‌های  عظیمی است که می‌تواند استان‌های مختلف را پوشش دهد.

وی افزود: اردوگاه‌های متعددی در سطح استان داریم اما اردوگاه شهید دستغیب، موقعیت ویژه‌ای دارد و نیازمند توجه بیشتری است.

قاسمی تصریح کرد: شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) با اهدای شهدای دانش‌آموز خصوصاً در حوادث تروریستی شاه‌چراغ(ع)، امروزه مرکز توجهات ویژه‌ ای است.

وی ادامه داد: راه ‌اندازی قرارگاه هویت‌افزایی مقام معلم و تخصیص یک روز از هفته توسط مدیران کل ادارات مختلف استان برای رسیدگی به امور معلمان از جمله اقدامات با هدف تکریم شأن معلمان در استان فارس است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس اضافه کرد: در راستای شناسایی و معرفی معلمان الگو تاکنون حدود ۱۰۰ مورد از جلوه‌های معلمی، رسانه‌ای و به مخاطبان معرفی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار