فرمانده سپاه گرگان

باور «ما میتوانیم» کشور را به جلو می برد

پیشرفت کشور مرهون باور به شعار «ما می توانیم» و نیروی متخصص داخل کشور است .

کد مطلب: ۸۰۲۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
باور «ما میتوانیم» کشور را به جلو می برد

به گزارش پانا از استان گلستان،سید"علی مهاجر" در مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه اقتصادمقاومتی تولید و اشتغال فرهنگیان استان گلستان که در دانشکده مائده برگزارشد، اظهار کرد: پیشرفت کشور در طول چهل سال و در اوج تحریم ها، مرهون باور به شعار «ما می توانیم» و نیروی متخصص داخل کشور است .

وی افزود: جنگ اقتصادی که از سوی دشمنان آغاز شده است و برای تبدیل کردن ما به کشوری مصرفی تلاش می کند، اما ما با روحیه جهادی پیاده سازی اقتصاد مقاومتی برا آن نیز پیروز خواهیم شد .

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با اشاره ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و تحمیل جنگ از سوی یک دنیا (47 کشور)و با نام صدام، تصریح کرد: در آن زمان صدام براورد درستی از بی ثباتی قوای نظامی ما داشت و تصور می کرد حتی با در چند روز کشور ما را شکست دهد اما حساب جوانان، زنان و مردان غیرتمند ما را نکرده بود .

مهاجر بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس تحریم کامل بودیم، اوضاع اقتصادی و نظامی ما حرفی برای گفتن نداشت اما ایثارگری جوانان دفاع مقدس افتخار آمیز را رقم زد ثابت کرد که با هیچ هم ثابت کردیم که ما می‎توانیم.

فرمانده سپاه گرگان در خاتمه با بیان اینکه انقلاب ما مقتدرترین در منطقه است، افزود: همت جوانان این مرز و بوم برای پیشرفت و رشد علمی شهید تهرانی مقدم ها را تربیت کرده است که امروز با موشک های دوربرد نقطه به نقطه تروریست های داعشی را نابود می کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار