رئیس مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان:

خط ملی نماد ۱۵۷۰، خط اورژانس دانش‌آموزی است

همدان (پانا) - رئیس مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی خط ملی نماد ۱۵۷۰، را به‌عنوان خط اورژانس و ارائه دهنده خدمات روانشناسی به دانش‌آموزی معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۱۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
خط ملی نماد ۱۵۷۰، خط اورژانس دانش‌آموزی است

سمیه پور مجاهد در گفت‌و‌گو با پانا درباره خدمات مشاوره‌ای خط نماد گفت: ارائه این خدمات مشاوره‌ای و روانشناختی برای دانش‌آموزان، والدین و فرهنگیان راه‌اندازی شده است.

پور مجاهد بیان کرد: افراد در موقعیت‌های بخصوص از قبیل قرار داشتن در شرایط دشوار و بحرانی، افسردگی و اضطراب و... می‌توانند با شماره ۱۵۷۰ تماس گرفته و از این خدمات بهره‌مند شوند.

سمیه پور مجاهد با اشاره به کاربرد خط ملی نماد تصریح کرد: این خط در صورت تماس دانش‌آموزان، خدمات حمایتی، مشورتی و مددکاری ارائه می‌دهد.

وی در ادامه گفت: خط ملی نماد ۱۵۷۰ در مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان واقع در خیابان سعیدیه بالا، قرار دارد.

وی با اشاره به اهمیت این خط ملی افزود: موارد اورژانسی و فوریت‌ها و موارد نیازمند به حمایت‌های اجتماعی از طریق مرکز مشاوره به نهادهای برون سازمانی از قبیل کمیته امداد، بهزیستی، نیروی انتظامی و دادگستری ارجاع داده می‌شوند.

وی با اشاره به هزینه تماس و ساعات پاسخگویی خط ملی نماد گفت: هزینه تماس به صورت رایگان می‌باشد و ساعات پاسخگویی این مراکز از ساعت ۸ صبح الی ۸ شب، بجز در روزهای تعطیل، آماده خدمات رسانی به دانش‌آموزان است.

وی در پایان ضمن تبریک هفته روانشناسی به همه زحمت‌کشان این حیطه گفت: روانشناسان جزء قشر مفید، دلسوز و بسیار با اهمیت جامعه تلقی می‌شوند و هدف آنها سلامت روان جامعه و شهروندان است.

دانش‌آموز خبرنگار پانا: نازنین قهرمانی

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار