هنیه به مناسبت ۷۶امین سالروز «نکبت»:

فروپاشی اشغالگران وعده حتمی قرآن و ریشه در واقعیت دارد

تهران (پانا) - رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با رد قاطع هرگونه جایگزینی برای جنبش حماس در آینده غزه تاکید کرد که ارتش به اصطلاح «شکست ناپذیر»اشغالگران زیرضربات مهلک مقاومت شک خورده است.

کد مطلب: ۱۴۷۵۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد
فروپاشی اشغالگران وعده حتمی قرآن و ریشه در واقعیت دارد

اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس چهارشنبه شب در سخنانی به مناسبت فرا رسیدن روز «نکبت» (سالروز اشغال فلسطین) با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی درگیر شدیدترین بحران وجودی است و برای بقا و ماندن دست و پا می‌زند، اعلام کرد که مردم مقتدر فلسطین با ایستادگی خود همه طرح‌های خبیثانه توطئه گران در نابودی آرمان فلسطین را نقش برآب کردند.

رهبر جنبش مقاومت فلسطینی حماس با اشاره به ادامه مذاکرات غیرمستقیم هیئت فلسطینی در قاهره تاکید کرد که حماس به تلاش برای رسیدن به توافق آتش بس از همه راه‌های ممکن ادامه می‌دهد.

هنیه افزود: مقاومت در هشتمین ماه جنگ با وجود عدم توازن قدرت در تمامی محورهای درگیری در غزه ضرباتی سخت به دشمن وارد کرده است.

وی تاکید کرد که ملت فلسطین همه طرح‌های شوم برای نابودی قضیه فلسطین را به شکست کشاند.

اسماعیل هنیه گفت: ساکنان کرانه باختری قدس در برابر تلاش‌ها برای یهودی‌سازی و نابودی قضیه فلسطین مقاومت و پایداری کردند.

هنیه با بیان اینکه دلیرمردان مقاومت ثابت کردند که زوال و نابودی رژیم اشغالگر یک امر حتمی قرآنی و حقیقتی تاریخی است تاکید کرد که همه دنیا چهره حقیقی دشمن جنایتکار صهیونیستی را که دارای تاریخی مملو از جنایت است، دید.

وی در ادامه به عملیات‌های خیره کننده مقاومت در میدان نبرد اشاره کرد و افزود: گروه‌های مقاومت همچنان بعد از ماه‌ها جنگ به دشمن تلفات وارد می‌کنند.

رهبر حماس درباره خباثت صهیونیست‌ها در عدم جدیت در مذاکرات گفت: جنبش حماس در جریان مذاکرات برای رسیدن به آتش‌بس در غزه به شیوه‌ای کاملاً مثبت تعامل کرد، اما رژیم اشغالگر موافقت ما با طرح پیشنهادی برای آتش‌بس را با حمله به رفح و مناطق شمالی پاسخ داد.

اسماعیل هنیه تاکید کرد که با گروه‌های مقاومت در غزه به تلاش برای آتش بس ادامه می‌دهیم.

هنیه در بخش دیگری از سخنان خود درباره همفکری با مقامات مصری در جنوب غزه گفت: ما با برادران مصری خود بر سر ضرورت خروج نیروهای اشغالگر از گذرگاه رفح و همه مناطق نوار غزه اتفاق نظر داریم.

رهبر حماس درباره نقش آمریکا در پشت پرده اظهارات لفظی توقف جنگ در غزه گفت: موضع آمریکا همچنان ادامه جانبداری و حمایت سیاسی از دشمن و پوشش نسل‌کشی در غزه است.

وی ادامه داد که حماس و گردان‌های قسام به وجود آمده‌اند که بمانند و روز بعد از جنگ در غزه به مقتضای منافع ملت فلسطین خواهد بود و در مورد روز بعد از جنگ، حماس و دیگر گروه‌های فلسطینی تصمیم گیری خواهند کرد.

وی در پایان سخنرانی خود به مناسبت سالگرد «نکبت» تاکید کرد که ما یقین داریم که دشمن صهیونیستی هر چقدر هم زمان بگذرد، شکست خواهد خورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار