مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی:

روابط عمومی می‌تواند سقف پیروزی‌های یک سازمان را بر بنیاد اطلاعات و دانایی استوار کند

مرکزی (پانا) - مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی گفت: نامگذاری ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی مبین اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی، اطلاع‌رسانی و ارتباطات در مناسبات انسانی، سازمانی و اجتماعی است.

کد مطلب: ۱۴۷۵۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
روابط عمومی می‌تواند سقف پیروزی‌های یک سازمان را بر بنیاد اطلاعات و دانایی استوار کند

حمیدرضا رستمی با صدور پیامی فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت و به همین مناسبت پیامی را صادر کرد.

در متن پیام چنین آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

نامگذاری ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی مبین اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی، اطلاع‌رسانی و ارتباطات در مناسبات انسانی، سازمانی و اجتماعی است.

روابط عمومی به ابزار مدیریتی برای فعالیت‌های حرفه‌ای، علمی و الکترونیکی، از مشخصه‌های جدید روابط عمومی در قرن حاضر است. بی تردید توسعه بدون اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی و آگاهی‌بخشی امکان پذیر نبوده و نیست و این جاست که نقش مهم جایگاه ویژه روابط عمومی در سازمان‌ها با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و تسریع در امر اطلاع‌رسانی از طریق پلتفرم‌ها جلوه‌گر می‌شود و روابط عمومی با تیزبینی و هوشیاری می‌تواند سقف پیروزی‌های یک سازمان را بر بنیاد اطلاعات و دانایی استوار کند و اخذ تصمیم‌گیری‌های صواب و دقیق مدیران ارشد سازمان را یاری رساند.

اینجانب فرارسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی همکاران فعال عرصه ارتباطات و روابط عمومی اداره‌کل و مراکز آموزشی تابعه، که در جهت ایفای رسالت خطیر آموزش‌های مهارتی در سطح استان مرکزی گام بر می‌دارند، تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون این عزیزان را از درگاه ایزد متعال مسئلت می‌نمایم.»

خبرنگار : علی سلیمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار