افتتاح خط ملی 1570 در استان چهارمحال و بختیاری

شهرکرد (پانا) - خط ملی نماد (1570) در استان چهرمحال و بختیاری افتتاح شد .

کد مطلب: ۱۲۴۲۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح خط ملی 1570 در استان چهارمحال و بختیاری

خط ملی نماد (1570) با هدف توسعه دسترسی دانش آموزان، مدارس و والدین به خدمات راهنمایی، مشاوره ای و مددکاری اجتماعی و افزایش آمادگی برای واکنش سریع در آسیب ها و فوریت های روانی اجتماعی با حضور مسئولین استان افتتاح شد.

فرحناز قائد امینی، مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ضمن تقدیر و تشکر از نهادها و سازمان هایی که در طرح نماد با آموزش و پرورش همکاری داشته اند؛ گفت: ما از ابتدای شیوع کرونا مراکز و خط های مشاوره ای راه‌اندازی کرده که بتوانند خدمات آموزشی و تربیتی برای دانش آموزان و والدین ارائه دهند.

وی در ادامه افزود: ما برای بهره برداری بهتر از این خدمات به سمت خط ملی 1570 رفتیم؛ چرا که در این طرح می‌توانیم این خدمات را به صورت منسجم تر به دانش آموزان و والدین ارائه بدهیم.

قائد امینی در طی این نشست هدف از افتتاح این خط را کمک و پاسخگویی در طی موضوعات مختلف، به دبیران، دانش آموزان و والدین دانست و اعلام کرد: هم اکنون این خط ملی در 30 کانال در حال ارائه خدماتی در زمینه های فوریتی (اورژانس)، راهنمایی و مشاوره ای و مددکاری است که در تلاش هستیم این خط را گسترش داده و خدمات بهتری ارائه دهیم.

وی در پایان اشاره کرد: هم اکنون تنها 7 استان موفق به راه اندازی این طرح شده که استان چهارمحال و بختیاری یکی از این استان ها است که با همکاری مجموعه های مختلف توانستیم این خط ملی را فعال کنیم.

خبرنگار پانا: محمدصالح نکوئی سامانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار