دبیرخانه هشتمین جشنواره عكس ˝ما می توانیم˝ فراخوان داد

خبرگزاری پانا: دبیرخانه جشنواره های حوزه هنری با اعلام فراخوان هشتمین جشنواره عكس ˝ما می توانیم˝ سامانه ثبت نام برای حضور در این جشنواره را فعال كرد.

کد مطلب: ۲۴۰۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، فراخوان هشتمین جشنواره عكس "ما می توانیم" بر روی پایگاه اینترنتی این مركز به نشانی www.artfest.ir قرار گرفت و سامانه ثبت نام هنرمندان عكاس برای حضور در این رقابت هنری فعال شد. بر این اساس، هنرمندان عكاس سراسر كشور می توانند تا تاریخ 20 آذرماه 1393 نسبت به ثبت نام و ارسال عكس های خود، متناسب با موضوعات مندرج در فراخوان جشنواره، اقدام نمایند. شایان ذكر است، تاریخ برگزاری نمایشگاه آثار منتخب و معرفی برگزیدگان نهایی در این فراخوان 30 دی ماه 1393 اعلام شده است.

متن فراخوان این دوره از جشنواره عكس "ما می توانیم" به شرح زیر است:
امواج نشاط آفرین "ما می توانیم" را تقویت كنید تا چرخه پیشرفت علمی كشور كند نشود.
«مقام معظم رهبری»
هر ساله دهه فجر انقلاب اسلامی فرصتی را فراهم می سازد كه آثار و بركات این انقلاب را در عرصه های مختلف معنوی، اخلاقی، علمی، فنی و سازندگی به نمایش بگذارد. مشاركت در معرفی این دستاوردها نقش برجسته ای در ایجاد خودباوری و تقویت هویت اسلامی، ایرانی نوجوانان و جوانان این سرزمین دارد.
حوزه هنری انقلاب اسلامی هشتمین جشنواره عكس "ما می توانیم" را با دعوت از همه هنرمندان عكاس در سراسر كشور برگزار می كند تا بسیاری از زیبایی های پنهان و آشكاری را كه به بركت انقلاب اسلامی و تلاش های بی دریغ مردم ما شكل گرفته است به ثبت برساند و در قالب نمایشگاه های متعدد و از طریق رسانه ها گفتمان "ما می توانیم" را به یك فرهنگ عمومی تبدیل نماید.
موضوعات جشنواره:
تلاش ها و پیشرفت های
- علمی
- هنری
- ورزشی
- صنعت و تكنولوژی
- سیاسی ،اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی
شرایط ارائه اثر:
1- هر هنرمند می تواند حداكثر 10 اثر برای شركت در جشنواره ارائه كند.
2- جهت ثبت نام، ارسال تصویر اثر و دریافت كد رهگیری به سایت www.artfest.ir مراجعه نمایید.
3- عكس ها باید با اندازه حداقل 20 سانتی متر (ضلع كوچك) با كیفیت dpi 72 با فرمت Tiff یا jpg در سامانه ثبت شود.
4- بعد از مرحله اول داوری و اعلام اسامی راه یافتگان، هنرمندان CD آثار خود را با اندازه حداقل یك ضلع cm 20 و با كیفیت dpi 300 به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.
مقررات عمومی جشنواره:
1-شركت همه افراد در این جشنواره آزاد است.
2-بعد از پایان جشنواره آثار ارسالی به شركت كنندگان عودت داده نخواهد شد.
3-دبیرخانه از دریافت آثار ارسالی بعد از موعد مقرر معذور است.
4-ارسال اثر توسط عكاس و شركت در جشنواره به منزله اعلام مالكیت معنوی عكس ها است. در صورت اثبات خلاف این امر در هر مرحله ای، عواقب حقوقی و جزایی آن به عهده شركت كننده است.
5-دبیرخانه حق استفاده از آثار پذیرفته شده را برای خود محفوظ می دارد و از این بابت یك میلیون ریال به ازای هر عكس پذیرفته شده به عكاس آن اعطاء می كند.
6-عكس هایی كه برخلاف آیین نامه باشند و نیز عكس هایی كه بدون اطلاعات خواسته شده درباره عكاس ارسال شوند در جشنواره شركت داده نخواهد شد.
7-ارسال اثر و شركت در جشنواره به منزله پذیرش آیین نامه جشنواره است. تصمیم درباره مسایل پیش بینی نشده در این آیین نامه برعهده شورای برگزاری است و به اطلاع عموم خواهد رسید.
8-حضور برگزیدگان در مراسم پایانی جشنواره الزامی است و عدم شركت به منزله انصراف از جشنواره تلقی خواهد شد.
جوایز این دوره از جشنواره:
نفر اول: مبلغ 20 میلیون ریال
نفر دوم: مبلغ 15 میلیون ریال
نفر سوم: مبلغ 10 میلیون ریال
شایان ذكر است آخرین مهلت ارسال آثار 20 آذر ماه 1393 اعلام شده است و افتتاح نمایشگاه و معرفی آثار برگزیده نیز در 30دی ماه 1393 صورت می گیرد.
دبیرخانه مركزی جشنواره های حوزه هنری واقع در تهران، خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری، طبقه همكف، است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار