امام جمعه کرمانشاه:

ما باید متکی به خود باشیم و به این باور برسیم که خودمان می توانیم مشکلاتمان راحل کنیم

خبرگزاری پانا: ت الله علما در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فضایل حضرت علی (ع) و گرامیداشت ماه رجب گفت: ما باید متکی به خود باشیم و به این باور برسیم که خودمان می توانیم مشکلاتمان راحل کنیم .

کد مطلب: ۲۱۷۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد

آیت الله علما در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فضایل حضرت علی (ع) و گرامیداشت ماه رجب گفت: حضرت علی با فطرت انسان عجین و مظهر توحید است.

وی با اشاره به سخنان حضرت علی (ع) گفت: بهترین چیزی که انسان می تواند داشته باشد تقواستو این تقواست که انسان را از بلا و گناه حفظ می کند و تقوا مانند یک سپر محافظ برای مومنین است .
نماینده ولی فقیه اظهار داشت: امروزه آمریکا به این نتیجه رسیده است که تمام پایگاه هایی که در اطراف کشور ساخته بود بی فایده است و باید فکر دیگری کند.
امام جمعه کرمانشاه افزود: ما در خرداد ماه سال 59 در محاصره اقتصادی قرار گرفتیم ونه تنها این محاصره برای ملت ما عامل بازدارنده نبوده بلکه برکاتی را نیز به همراه داشته است و با توجه به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ما باید متکی به خود باشیم و به این باور برسیم که خودمان می توانیم مشکلاتمان راحل کنیم .
وی اظهار داشت : هدف دشمن این است که مردم و به خصوص جوانان از حکومت و دولت دلسرد شوند و ما باید بدانیم که راه تامین نیازهای کشور و خروج از مشکلات تحریم دستیابی به شکوفایی و استقلال اقتصادی است نه مذاکره .
آیت الله علما در پایان خطبه های خود افزود: اول خرداد ماه سالروز بزرگداشت ملاصدرا بزرگترین فیلسوف قرن می باشد که وی قرآن را بصورت یک فلسفه جامع در آورد و تحویل جامعه داد و در 400 سال گذشته همه به آن مراجعه می کنند
خبرنگار: مریم حسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار