معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران:

باید مسائل آموزش و پرورش را جزو لاینفک زندگی اجتماعی مردم قرار داد

تهران (پانا) - نشست تخصصی کارگروه جذب در آمدها، منابع و املاک با حضور مجاوری مشاور اقتصادی وزیر آموزش و پرورش و پاپایی مدیرکل مشارکت های مردمی وزارت متبوع به میزبانی این اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۰۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد
باید مسائل آموزش و پرورش را جزو لاینفک زندگی اجتماعی مردم قرار داد

به گزارش پانا شهرستان های استان تهران ، یداله شهباز بیگی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: تفویض اختیار، تمرکز زدایی، ومشارکت محلی برای ارتقای فعالیت های آموزش وپرورش از موضوعات بسیار مهمی است که در طول تاریخ مورد توجه مسئولان و دولتمردان بوده است .

وی با اشاره به اینکه دولت ها به تنهایی به صرف اعتبارات کلان قادر به تأمین وتربیت انسانی مورد نیاز خود نمی باشند ، تاکید کرد: دولتمردان و صاحب نظران باید با تلاش مستمر و راهکار های مناسب و اقدامات موثر بستر مناسب را برای حضور و تعامل همه جانبه مردم ومسوولان در عرصه تعلیم وتربیت فراهم آورند.

شهبازبیگی، زمینه حرکت مسئولان دولتی و عموم مردم وخانواده ها در امر تعلیم و تربیت را ضروری دانست و افزود: زمینه های حرکت به سوی عدم تمرکز و مشارکت در تصمیم گیری مهیا شده است و در همین راستا حرکت مدون شوراهای آموزش وپرورش مورد انتظار است.

معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ادامه داد: با فراهم سازی زمینه های آشنایی مسئولان ومردم از مفاد قوانین شوراها واجرای کامل آن باید مسائل آموزش و پرورش را جز لاینفک زندگی اجتماعی مردم قرار داد.

این مقام مسئول ، با تاکید بر اعتلای کیفی تعلیم وتربیت کشور از طریق شوراهای آموزش وپرورش به عنوان عالی ترین نهاد سیاستگذاری و تصمیم گیری محلی ، تصریح کرد:شورای آموزش وپرورش یکی از ظرفیت هایی است که در آموزش وپرورش بنا نهاده شده است که متاسفانه در سال های دور و یا حتی نزدیک به آن بهای چندانی داده نشده است و در سه سال اخیر فرصت خوبی برای پرداختن به قوانینی که در این شورا مطرح شده ، بوجود آمده است.

شهبازبیگی ،در پایان خاطرنشان کرد: آموزش وپرورش دارای قوانین بسیار کاربردی است که اگر اجرایی نشود ابتر می ماند و ما بعنوان متولیان امر تعلیم و تربیت، وظیفه بر دفاع واجرای صحیح آن را داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار