دستیار رییس جمهور:دهه هشتادی ها نسل پیشران تمدن ساز هستند

تهران (پانا) - دستیار رییس جمهور در امر مردمی سازی دولت گفت: تلاش دشمن برای استفاده از دهه هشتادی به عنوان نسل برانداز با شکست روبرو شد و امروز این نسل، پیشران و تمدن ساز هستند.

کد مطلب: ۱۴۷۰۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد
دستیار رییس جمهور:دهه هشتادی ها نسل پیشران تمدن ساز هستند

سید احمد عبودتیان عصر یکشنبه در آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان اظهارداشت: نسل دهه هشتادی ها که خاری به چشم دشمنان اسلام هستند امروز در رفسنجان شهرداران نوجوان ۵۰ محله شدند و با طرح ها و ایده های ناب، حکمرانی مردمی که یک امر الهی است را در دست گرفتند تا تمدن الهی را به رخ جهانیان بکشند.

وی تصریح کرد: دهه هشتادی ها در رفسنجان تهدید را تبدیل به فرصت کردند و نشان دادند که اگر بر اساس الگوی امام و اسلام عمل شود نوجوانان در کشور حکمرانی می کنند.

دستیار رییس جمهور در امر مردمی سازی دولت بیان کرد: از ویژگی های خوب این طرح، محله محور و مسجد محور بودن است و امام جمعه محله، طرح های مدیریت شهری را هدایت می کند.

وی خاطر نشان کرد: در این طرح از بانوان دهه هشتادی استفاده شد و به تجربه بزرگترها پشت نشده و جوان و نوجوان محور است.

عبودتیان ادامه داد: در این طرح قرار است نسل امروز حول انسان های هدایت گر (امامان مساجد) آینده را بسازند، امروز انسان خلیفه الله در حکمرانی شهر به رسمیت شناخته شده و تازه این آغاز راه و اتفاق شگفتی ساز است.

وی گفت: دشمن برای دهه هشتادی ها خیلی خواب دیده بود و فکر می کرد با فضای مجازی و اتفاقات جدید و بعد از جریان کرونا شکاف عمیقی می افتد و این نوجوانان با آرمان های قبل غریب می شوند، در حالی که نمی دانند آرمان های اسلامی آرمان های بشری است و هر انسان حر و آزاده ای که از این آرمان ها آگاه شود آن ها را قبول می کند.

دستیار رییس جمهور در امر مردمی سازی دولت تصریح کرد: دشمن در دهه نود با راه اندازی داعش در سوریه و عراق قصد براندازی تفکر انقلاب اسلامی را داشت که با تدبیر رهبر انقلاب، حاج قاسم سلیمانی از پیش قراولان لشکر فراملیتی، فراقومیتی و فرا مذهبی وارد میدان شد.

وی ادامه داد: در این راستا در لشکریان دفاع از حرم مسیحیان، مسلمانان شیعه و سنی و انواع فرقه ها و نیز از کشورهای اسلامی مانند لبنان، پاکستان، افغانستان، سوریه، یمن و غیره حضور یافتند.

عبودتیان خاطرنشان کرد: دشمن که می خواست ما در عرصه و منطقه نباشیم و این تهدید برای او بود اما ایران تبدیل به سردمدار فرهنگی و جریان ساز اصلی منطقه شد و اگر امروز بخواهد به ایران تجاوز کند از یمن، غزه و لبنان و غیره پاسخ می گیرد.

آئین رونمایی از الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی شهرداری رفسنجان و آغاز رسمی فعالیت ۹۴ شهردار نوجوان دهه هشتادی که با حضور استاندار کرمان و مدیرکل از مسئولان استانی و شهرستانی در محل تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار