اطلاعیه دانشگاه فرهنگیان درباره جذب هیات علمی؛ پرونده 275 دکترمعلم منتظر تایید نهایی مرکز جذب

تهران (پانا) - معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان درباره رسیدگی به پرونده‌های جذب دکتر‌معلمان، ماموران آموزشی و دکتر‌کارشناسان، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۴۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
اطلاعیه دانشگاه فرهنگیان درباره جذب هیات علمی؛ پرونده 275 دکترمعلم منتظر تایید نهایی مرکز جذب

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«در راستای توسعه جذب هیات علمی در دانشگاه فرهنگیان و ضرورت تنظیم هرم اعضای هیات علمی دانشگاه، روش‌های متنوع تامین عضو هیات علمی شامل: فراخوان‌های وزارت علوم، جذب دکتر‌معلمان/ دکترکارشناسان، جایابی بورس و انتقال از دانشگاه پیام‌نور پیش بینی شده است که هر کدام از این روش‌ها ‌با حساسیت خاصی پیگیری می‌شود.

در جذب دکتر‌معلمان طی الگوی منظم چندین ماهه تعداد ‌900 نفر از بین 7000 متقاضی غربال شده‌اند و سپس با برگزاری جلسات تخصصی، توسط کارگروه منتخب و با حداقل یکصدو چهل نفر ساعت، هیات اجرایی جذب، پرونده‌ها را بررسی و حدود 275 نفر از واجدین شرایط عضو هیات علمی دانشگاه را متناسب با سیاست‌ها و شاخصه‌های استاد تراز انقلاب اسلامی بر‌اساس بیانات مقام معظم رهبری(مدظله) و ریاست محترم جمهور مشخص کرده‌اند که تایید نهایی منوط به تصویب هیات اجرایی جذب می‌باشد.

شایان ذکر است در جهت بهره‌مندی بیشتر از تجربیات ارزنده متقاضیان دکتر‌معلم و آثار مثبت آن بر دانشگاه از سهمیه رشته‌محل روش‌های دیگر جذب نیز جهت افزایش ظرفیت به این روش اختصاص داده شد.

 امیدواریم با همراهی همه شما عزیزان شاهد رشد و شکوفایی دانشگاه فرهنگیان در آینده نزدیک باشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار