فرماندار سنندج:

ایجاد کارگروه دانش‌آموزی، گامی به سمت مشارکت جوانان در تصمیم‌گیری‌های کلان

سنندج (پانا) - فرماندار سنندج اعلام کرد که کارگروه دانش‌آموزی در فرمانداری تشکیل شده و این کارگروه با هدف فراهم آوردن بستری برای حضور فعال دانش‌آموزان به عنوان یاور و مشاور در تصمیم‌گیری‌های محلی، اقدام به برگزاری جلساتی با حضور جوانان خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۴۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد کارگروه دانش‌آموزی، گامی به سمت مشارکت جوانان در تصمیم‌گیری‌های کلان

حسن عسکری فرماندار سنندج در نشست با منتخبان دانش‌آموزان گفت: این کارگروه در پاسخ به تاکیدات مقام معظم رهبری بر مشارکت جوانان در امور و مردمی‌سازی تشکیل شده است.

فرماندار سنندج گفت: این کارگروه به دانش‌آموزان فرصت می‌دهد تا در قالب هیات اندیشه‌ورزی به عنوان یاور و مشاور در تصمیم‌گیری‌های شهرستان مشارکت کنند.

عسکری تاکید کرد: جوانان به عنوان آینده‌سازان جامعه باید روحیه مطالبه‌گری داشته و با رصد مشکلات و معضلات جامعه، راهکارهایی برای تصمیم‌سازی ارائه دهند. 

فرماندار مرکز استان همچنین بر اهمیت مقابله با ترویج روحیه خودتحقیری که توسط جهان غرب صورت می‌گیرد، تاکید و اشاره کرد: با وجود تلاش‌های غرب برای تضعیف روحیه ملی، کشور ما دستاوردهای بزرگی در حوزه‌های علمی، پزشکی و فرهنگی داشته است.

فرماندار سنندج از جوانان و دانش‌آموزان خواست تا با کار فرهنگی و آگاهی‌بخشی، در برابر این معضل ایستادگی کنند و مراقب باشند که در زمین دشمن بازی نکنند.

وی همچنین به نقش مهم این قشر در رصد و ارائه راهکارهای عملی برای مشکلات جامعه اشاره کرد و آن‌ها را به مراقبت از تاثیرات منفی تبلیغات غربی فراخواند.

حسن عسکری در پایان به سانسور خبری غرب در قبال جنایات اسرائیل در غزه اشاره کرد و آن را مغایر با ادعاهای حقوق بشری استکبار جهانی دانست و افزود: با حمایت دنیای غرب و استکبار جهانی از جنایات و کشتار مردم بی گناه غزه توسط رژیم غاصب صهیونیستی،‌ طبل رسوایی آنان به صدا در آمده است.

اسماعیل باتمانی رییس سازمان دانش آموزی استان کردستان نیز در این جلسه ضمن تشریح فعالیت‌های سازمان دانش آموزی و خبرگزاری پانا و اعلام آمادگی این سازمان برای خدمت به دانش آموزان افزود: سازمان دانش‌آموزی در قالب تربیت اجتماعی، مکمل تربیت عمومی بوده و همفکری، همدلی و همکاری دانش‌آموزان این مجموعه در قالب تشکل های مختلف، پیشتازان گام دوم انقلاب و پیشگامان تمدن نوین اسلامی معرفی می‌شوند.

خبرنگار : سوران قادری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار