پیام تبریک مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کردستان به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی

سنندج(پانا)- اسماعیل باتمانی، مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کردستان، طی پیامی فرارسیدن بیست‌وپنجمین سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۴۷۳۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر سازمان دانش‌آموزی استان کردستان به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی

متن این پیام بدین شرح است: 

«بسم الله الرحمن الرحیم

سازمان دانش‌آموزی در قالب تربیت اجتماعی، مکمل تربیت عمومی بوده و همفکری، همدلی و همکاری دانش‌آموزان این مجموعه در قالب تشکل‌های مختلف، پیشتازان گام دوم انقلاب و پیشگامان تمدن نوین اسلامی معرفی می‌شوند. 

همانطور که دانش آموزان گذشته و دانشمندان امروز توانستند با پشتکار و خلاقیت برای میهن اسلامی افتخارآفرینی کنند لذا باید دانش‌آموزان امروز که به عنوان آینده‌سازان و دانشمندان آینده این مرز و بوم می‌باشند در تداوم این افتخارات تلاش کرده و پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی را در جای جای این کره خاکی به اهتزار درآورند. 

بیست و پنجمین سالروز تاسیس این نهاد تشکیلاتی مصادف با آغاز دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) فرصت مغتنمی است که می‌تواند زمینه‌ای برای ارتباط عمیق‌تر دانش‌آموزان با فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و تربیتی ائمه معصوم (ع) باشد.

۲۱ اردیبهشت ماه، خجسته سالروز تأسیس سازمان دانش‌آموزی که به عنوان نهادی پیشرو در اعتلای تربیت تمام ساحتی دانش آموزان نقش بسزایی دارد را به تمامی دانش آموزان، مربیان و پیشکسوتان عضو تشکیلات پیشتازان، خبرگزاری پانا، مجلس دانش‌آموزی، مجامع اعضا و مربیان و همه تلاشگران این عرصه خاصه مدیران، معاونین پرورشی، کارشناسان سازمان دانش‌آموزی شهرستانها، مناطق و نواحی شهرستانهای استان کردستان  تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.  و از درگاه خداوند سبحان دوام و توفیق همه عزیزان را در دستیابی به اهداف بلند تربیتی و ارتقای جامعه‌پذیری آینده‌سازان میهن اسلامی مسألت داریم.

اسماعیل باتمانی

مدیر سازمان دانش آموزی استان کردستان»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار