معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش وپرورش شهرستان های تهران:

شهرستان های تهران درحوزه اقتصاد مقاومتی اقدامات رو به رشدی داشته است

نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی این اداره کل، با حضور معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل و مدیر کارگروه اقتصاد مقاومتی و مسئول دبیرخانه اقتصاد مقاومتی استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۶۲۴۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، یدالله شهبازبیگی در این نشست، گفت: تغییر مسیر حرکت اقتصادی اصل و محور اقتصاد مقاومتی است.

وی در ادامه ضمن ابراز خرسندی از این امر که آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران تلاش کرده است تا با تشکیل کارگروه تخصصی اقتصاد مقاومتی و تأکید بر فرهنگ سازی در اقشار مختلف، خصوصاً دانش آموزان و فرهنگیان گام های مثبتی بردارد، افزود: از جملۀ این فعالیت ها می توان به اصلاح الگوی مصرف انرژی در مدارس، مدیریت بهینۀ منابع کالبدی، اجرای مدیریت سبز اشاره کرد.

شهباز بیگی در این نشست، ضمن تقدیر از دست اندرکاران کمیتۀ اقتصاد مقاومتی در استان و مناطق تابعه، گفت: شهرستان های استان تهران در حوزۀ اقتصاد مقاومتی اقدامات رو به رشدی داشته است.

وی ضمن ابراز امیدواری در این راستا که با توجه به شعار سال، این روند همچنان با قدرت ادامه یابد، افزود: نقش آموزش و پرورش در تحقق شعار سال، نقشی کلیدی و محوری است.

مدیر کارگروه اقتصاد مقاومتی و مسئول دبیرخانۀ اقتصاد مقاومتی استان تهران در پایان، با اشاره به این امر که می بایست از ظرفیت های آموزش و پرورش در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بهره جست، ادامه داد: حضور و مشارکت آموزش و پرورش در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی کمک می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار