امام جمعه شهرستان املش:

به تکلیف رسیدن یک عید محسوب می‌شود

املش (پانا) - امام جمعه املش در جشن 230 نفره دانش آموزان دختر به تکلیف رسیدن را یک عید دانست، چون انسان از نظر عقلى و جسمى به تکاملی می‌رسد که خداوند به او دستور‌ می دهد.

کد مطلب: ۱۴۷۰۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
به تکلیف رسیدن یک عید محسوب می‌شود

جشن تکلیف ۲۳۰ دانش آموز دختر پایه سوم مدارس شهرستان املش در مصلی امام خمینی(ره) شهرستان املش با حضور امام جمعه محترم، مدیر آموزش و پرورش وجمعی از مسئولین شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه شهرستان املش، در سخنانی ضمن تبریک به دانش آموزان و والدین آنها گفت: یکی از بهترین جشن های ما ،همین جشن عبادت است که خوشبختانه در سیستم آموزشی مابه آن اهمیت خوبی داده ‌می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین علی رنجبر با اشاره به اینکه سن تکلیف دروازه بندگی به سوی خدا است خاطر نشان کردو گفت: به تکلیف رسیدن یک عید به حساب مى آید، چون از نظر عقلى و جسمى شما به حدّى رسیده اید که خداوند به شما دستور مى دهد و ما خوشحالیم که خواسته ها و دستورات خداوند متعال را اطاعت کنیم و بنده شایسته او محسوب شویم.

در این مراسم برنامه‌های مفرحی با تکیه بر آموزشهای دینی به کودکان توسط روحانی جوان اجرا شد. از دیگر قسمتهای برنامه قرائت سوگند نامه مخصوص جشن عبادت بود که توسط یکی از دانش آموزان خوانده شد .  وحسن ختام این مراسم معنوی اقامه نماز شکرانه جشن تکلیف  به امامت امام جمعه شهرستان بود.

دانش‌آموز خبر نگار: ابوالفضل رضوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار