همکاری پلیس و آموزش و پرورش نقش مهمی در قانونمداری و قانونمندی جامعه دارد

زنجان (پانا) - فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه همکاری پلیس و آموزش و پرورش نقش مهمی در قانونمداری و قانونمندی جامعه دارد،گفت: فرهنگ سازی مهمترین راه مقابله با آسیب های اجتماعی است.

کد مطلب: ۸۰۰۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
همکاری پلیس و آموزش و پرورش نقش مهمی در قانونمداری و قانونمندی جامعه دارد

به گزارش پایگاه خبری پلیس زنجان،سردارعلی آزادی در دیدار با سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خاطرنشان کرد: امیدواریم این تعامل بتواند منشاء خدمات عظیم در حوزه تعلیم و تربیت شود چرا که هدف پلیس و آموزش و پرورش تزکیه نفس و علم آموزی است و در این دو کار هر دو نهاد توفیقات خوبی داشته اند.

سردار آزادی به اجرای موفقیت آمیز طرح همیاران پلیس با همکاری آموزش و پرورش اشاره و خاطر نشان کرد : این طرح در قانونمداری ، فرهنگ سازی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی موثر بوده و از جمله طرح های موفقی است که با همکاری آموزش و پرورش اجرا می شود.

فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد : نقشی که آموزش و پرورش می تواند در تولید امنیت در جامعه داشته باشد هیچ سازمان دیگری نمی تواند عهده دار شود و بخش عظیمی از برقراری امنیت پایدار در کشور مرهون زحمات و تلاش های معلمان و دبیران سخت کوش است .

وی با اشاره به نقش آموزش و پرورش در نهادینه کردن فرهنگ خود کنترلی جامعه گفت:نهادینه کردن فرهنگ خود کنترلی و قانونمندی در جوانان باعث کاهش آسیب ها و جرایم در جامعه می شود.

سردار آزادی تقویت و گسترش حس مشارکت در ایجاد حفظ امنیت و پیشگیری از آسیب­ های فرهنگی و اجتماعی از طریق آموزش و استفاده از ظرفیت­ ها و فرصت­ های پرورشی، تربیت بدنی و غیره را از مهم ترین اهداف تعاملات پلیس و آموزش و پرورش دانست.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه همکاری پلیس و آموزش و پرورش نقش مهمی در قانونمداری و قانونمندی جامعه دارد،گفت : فرهنگ سازی مهمترین راه مقابله با آسیب های اجتماعی است.

در ادامه این دیدار هادی احمدنیا سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اثربخش بودن اقدامات اجتماعی پلیس گفت: پلیس در زمینه آسیب شناسی و آسیب زدایی از جامعه اقدامات خوبی انجام داده از جمله خدمات مشاوره ای که به صورت رایگان ارائه می کند

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان ضمن تقدیر از عملکرد فرماندهی انتظامی استان زنجان بیان داشت: ما فرهنگیان جامعه پذیری و مسئولیت پذیری را از پلیس دیده و یاد گرفته ایم چرا که در سرما و گرما در طول شبانه روز با انجام ماموریت های خطیر امنیت و آرامش را به قلب ما هدیه می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار