معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

ما امروز با دانش آموزانی بسیار آگاهتر از گذشته روبرو هستیم

تهران (پانا) - همایش آموزشی پیشگیری از ایدز به همت اداره سلامت وتندرستی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در فرهنگسرای بهمن شهرداری تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۲۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، همایش آموزشی پیشگیری از ایدز به همت اداره سلامت وتندرستی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با حضور مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران، مدیر بیماری های دانشگاه علوم پزشکی ایران، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، رابطین بهداشت و مراقبین سلامت مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران، کارشناسان تربیت بدنی و سلامت مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران و دبیران زیست شناسی و علوم تجربی استان در فرهنگسرای شهرداری تهران برگزار شد.

یدالله شهبازبیگی ،معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در این همایش گفت: 70 ملیون مبتلا به بیماری ایدز در سطح جهان رقم کمی نیست و باید این مساله بسیار جدی گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه دانش آموز امروز بسیار آگاه تر از دانش آموزان در زمان گذشته می باشد ، تاکید کرد: ما باید کاملا به روز باشیم تا بتوانیم پاسخگوی سوالات و نیازهای این نسل جدید باشیم .

شهبازبیگی با تاکید بر اینکه دیگر باید تعارفات را کنار گذاشت و صریح و روشن گفتگو کرد، تصریح کرد: دانش آموزان ما باید در زمینه این بیماری های خطرناک ، آموزش های لازم را ببینند و قطعا این وظیفه بر عهده شما مربیان بهداشت ، معلمین و رابطین سلامت می باشد که این آگاهی بخشی را در بین دانش آموزان ایجاد کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار