مدیر آموزش و پرورش منطقه ۳ تهران:

ایران نماد حکومت مردم بر مردم است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه۳ تهران در جلسه هماهنگی برگزاری دوازهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در اداره آموزش و پرورش منطقه۳ ایران را نماد حکومت مردم بر مردم دانست.

کد مطلب: ۱۴۱۹۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد
ایران نماد حکومت مردم بر مردم است

سید رضا میرزاده مدیر آموزش و پرورش منطقه۳ در جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ضمن تشرح اهمیت بالا و ویژه این انتخابات و البته دیگر انتخابات ها در همبستگی ملی و نیز تعیین سرنوشت امورات اجرایی شهر و استان و به تبع برخی از امورات کشوری و پیگیری مطالبات مردمی، در گفت و گو با پانا عنوان کرد: برگزاری پرشور و با حضور حداکثری مردم در انتخابات همیشه مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده و ما به عنوان سربازان ایشان وظیفه داریم در این امر مهم با تمام توان مشارکت کنیم.

وی تاکید کرد: ایران نماد حکومت مردم بر مردم است و طی چهار دهه گذشته، انتخابات با صحت و سلامت کامل در کشورمان برگزار شده و امسال نیز با پیروی از منویات مقام عظمای ولایت به سلامت از این گردنه عبور خواهیم کرد.

میرزاده در ادامه با اشاره به این بخش از سخنان مقام معظم رهبری که انتخابات یکی از میدان‌های مهم همبستگی است اظهار کرد: با برگزاری انتخابات پُرشور دیگری همچون همیشه جهانیان، مبهوت قدرت و اتحاد مردم ایران خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار