راهیان نور امری برای رسیدن به همدلی و هم زبانی است

تهران (پانا) - راهیان نور روحیه انقلابی را بوجود آورده و تقویت می‌کند، روحیه‌ای که نیاز امروز و فراتر از هم زبانی است، روحیه‌ای که دیروز در شهدا بود و امروز با حضور در محل عروج شهدا آن را از آنها هدیه می‌گیرند.

کد مطلب: ۱۴۱۸۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
راهیان نور امری برای رسیدن به همدلی و هم زبانی است

۱۶۰ نفر از دانش‌آموزان پسر مدارس مقطع متوسطه منطقه ۲ تهران به اردوی معنوی راهیان نور مناطق عملیاتی غرب کشور با حضور سرهنگ کریمی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید باهنر، حسین بختیاری، معاون پرورشی و تربیت بدنی اعزام شدند.

راهیان نور خود امری برای رسیدن به همدلی و هم زبانی است، هنگامی که مردم با اختلافات ظاهری کنار هم جمع شوند، این شهدا هستند که خودنمایی می کنند و این اختلافات را تبدیل به انسجام می کنند و زائران همدل و هم زبان می شوند.

ایجاد ارتباط عمیق بین نسل سوم و چهارم با نسل های اول و دوم انقلاب امری بسیار مهم و حیاتی برای استمرار نظام است، فکر و نظام اسلامی وقتی مستمر می شود که آرمان های نسل اول انقلاب به نسل فعلی منتقل شود، یکی از این آرمان ها، ایثار جان در راه خداست که نسل جوان آن را به شکلی در این سرزمین های نور لمس می کند تا بتواند به شکل عملی در راه دفاع از حریم اسلام جانفشانی کند. بی شک الگوی جوانان شجاعی که داوطلبانه برای دفاع از حریم آل الله به کشورهای سوریه و عراق اعزام می شوند، همین شهدای هشت سال دفاع مقدس سرزمینمان هستند و این یعنی ارتباط بین نسل ها.

راهیان نور روحیه انقلابی را بوجود آورده و تقویت می کند، روحیه ای که نیاز امروز ماست، روحیه ای که دیروز در شهدا بود و ما امروز با حضور در محل عروج شهدا آن را از آنها هدیه می گیریم.

خبرنگار: دنیا محمدظاهری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار