مشاور وزیر در حوزه امور زنان و دبیر قرارگاه جمعیت:

زیست عفیفانه در رگه‌های تاریخی جامعه ایران جریان دارد

تهران (پانا) - مشاور وزیر آموزش و پرورش درحوزه امور زنان و دبیر قرارگاه جمعیت از جریان زیست عفیفانه در رگه‌های تاریخی جامعه ایران خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۰۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد
زیست عفیفانه در رگه‌های تاریخی جامعه ایران جریان دارد

به گزارش روابط عمومی حوزه امور زنان، رابعه امامی رضوی مشاور وزیر در حوزه امور زنان و دبیر قرارگاه جمعیت در اردوگاه شهید منتظری شهریار در برنامه گردهمایی روسای ادارات انجمن و اولیاء مربیان سراسر کشور گفت: خانواده، سبک زندگی ایرانی -اسلامی و یادگیری حیات طیبه مباحثی هستند که بین انجمن اولیاء و مربیان و حوزه امور زنان مشترک هستند.

وی ضمن ارائه گزارش‌هایی از فعالیت و اقدامات جمعیت، از وظایف اختصاصی وزارت آموزش‌ و پرورش در مواد ۳۳ و ۳۴ قانون حمایت از خانواده و قانون جمعیت نیز توضیحاتی ارائه داد.

امامی رضوی در ادامه گفت: از فعالیت‌های حوزه امور زنان، برگزاری دوره‌های زندگی بالندگی «زیست عفیفانه» است.

وی با اشاره به اینکه زیست عفیفانه واژه و مفهومی درهم‌تنیده در جامعه ایرانی ‌صبغه زیاد تاریخی دارد، گفت: تلاش داریم نگاه ایجابی به این موضوع داشته باشیم زیرا باور داریم زیست عفیفانه در رگه‌های تاریخی جامعه ایران جریان دارد.

امامی رضوی خاطرنشان کرد: در مدارس کتاب مدیریت خانواده، هنوز جایگاه اصلی را پیدا نکرده است و برای اینکه این کتاب جایگاه اصلی خودش را در مدارس پیدا کند، آموزش نیروهای توانمند برای تدریس این کتاب است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار