معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش:

استان فارس می‌تواند به قطب اردویی کشور تبدیل شود

شیراز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش پرورش گفت: استان فارس با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد، می‌تواند به قطب اردویی کشور تبدیل شود، در همین راستا نیز بازدیدهایی از چند مجموعه اردویی و فرهنگی استان در‌ برنامه سفر یک روزه به فارس انجام شد.

کد مطلب: ۱۴۷۳۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
استان فارس می‌تواند به قطب اردویی کشور تبدیل شود

معاونت پرورشی و فرهنگی وزرات آموزش و پرورش در سفری یک روزه به استان فارس، از ظرفیت‌های فرهنگی، اردویی و پرورشی آموزش و پرورش این استان بازدید کرد و در جهت بازدهی بیشتر تمهیداتی را اتخاذ نمود.

محمدحسین پورثانی در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «استان فارس ظرفیت‌های منحصر به فردی از قبیل سومین حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام، آرامگاه حافظ و سعدی و... دارا است که این جاذبه‌ها در استان فارس بسیار مورد توجه است؛ استان فارس همچنین از نظر جغرافیایی و دسترسی مردم به آن منطقه بسیار خوبی است.»

وی خاطر نشان کرد :«لذا با توجه به این ظرفیت‌ها شیراز و استان فارس می‌تواند به قطب اردویی کشور تبدیل شود، در همین راستا نیز بازدیدهایی از چند مجموعه اردویی و فرهنگی استان در‌ برنامه سفر یک روزه به فارس انجام شد.»

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش افزود: «در آینده شاهد برگزاری اردوهای کشوری در شیراز و همچنین در استان فارس خواهیم بود،  لذا تجهیز محتوایی و به روز شدن برنامه های اردویی و همچنین استقرار امکانات در اردوگاه‌ها در اولویت قرار دارد.»

حجت‌الاسلام پورثانی در پایان ضمن اشاره به دیگر ظرفیت‌های اردویی استان فارس گفت: «با توجه به سابقه ادبی استان فارس، می‌توان این استان را به پایگاه ادبی سراسر کشور تبدیل کرد و دانش‌آموزان را در مسائل شعر، نویسندگی و... توانمند ساخت.»

دانش‌آموز خبرنگار: آیشین قارلی‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار