کارشناس مسئول فرهنگی و تربیتی بدنی استثنایی خراسان رضوی:

عنایتی که امام رضا به زائرانش می‌کند با چشم دیده نمی‌شود

مشهد (پانا)- کارشناس مسئول فرهنگی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی با حضور در مراسم دانش‌آموزان زیارت اولی (با نیازهای ویژه) گفت عنایت حضرت رضا(ع) به این دانش‌آموزان به گونه دیگری صورت می‌گیرد و با چشم دیده نمی‌شود.

کد مطلب: ۱۳۹۶۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
عنایتی که امام رضا به زائرانش می‌کند با چشم  دیده نمی‌شود

معصومه ماوردی ضمن تشکر از دست اندر کاران برگزاری اردو زیارت اولی های ویژه دانش آموزان با نیاز‌های ویژه گفت: دانش آموزان در هنگام آغاز سفر خودشان با حسی که توسط اطرافیان و خانواده هایشان به آنها منتقل می شود بهتر و صریح می‌توانند اعمال عبادی را انجام دهند و اینگونه زیارت به دل و جان آنها می نشیند .

وی ضمن تشکر از خبرگزاری پانا و مهم شمردن اینگونه تشکل ها گفت: شما تریبونی صادق و رسا برای دانش آموزان بخصوص دانش آموزان با نیازهای ویژه هستید که حائزه اهمیت و تقدیر است.

ماوردی ادامه داد: دانش آموزان با نیازهای ویژه با برقراری حس معنوی در حرم مطهر رضوی در واقع امید و نشاطی را در روزمره زندگی خودشان جاری می‌کنند.

وی همچنین در ادامه گفت : شفا و مرحمتی که حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام به آنها اعطا می‌کند ممکن است با چشم دیده نشود اما به گونه دیگری امام رضا آنها را مورد عنایت قرار می دهد.

گروه خبرنگاران: امیرعلی مقدم، احد غایتی، پارسا محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار