معاون آموزش اداره آموزش و پرورش کلات:

مدیران باعث پویایی و حرکت به سمت توسعه و تکامل مدرسه می‌شوند

کلات (پانا) - معاون آموزش دستگاه تعلیم و تربیت کلات از شروع فرایند انتخاب و انتصاب مدیران جدید مدارس شهری و روستایی شهرستان خبر داد و گفت مدیران باعث پویایی و حرکت به سمت توسعه و تکامل مدرسه می‌شوند.

کد مطلب: ۱۳۹۶۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیران باعث پویایی و حرکت به سمت توسعه و تکامل مدرسه می‌شوند

جواد امیریان معاون آموزش دستگاه تعلیم و تربیت کلات گفت: مدیران باعث حرکت چرخ های آموزش و پرورش بر روی ریل های موفقیت می شوند و باعث پیشرفت یک نظام آموزشی هستند.

وی افزود: چون به این امر واقفیم که تحرک و پویایی یک سیستم آموزش و پرورش و در یک جمله تحقق سند تحول بنیادین به دستان توانمند مدیران قابل انجام است، در فرایند انتخاب و انتصاب مدیران نهایت دقت و حساسیت را معمول داشته ایم تا بتوانیم در آینده دانش آموزانی فعال، توانمند، قانونمدار و شهروند خوب پرورش دهیم.

معاون آموزش آموزش و پرورش کلات بیان کرد: روند انتخاب و انتصاب مدیران با ثبت نام مدیران متقاضی در سامانه ltms شروع می شود و دارای آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و سپس انتخاب توسط کمیته توسعه مدیریت است که در برخی از مدارس مدیران جدید منصوب شده اند و مدیران قبلی نیز مورد تکریم قرار گرفتند و این فرایند تا قبل از بازگشایی مدارس ادامه خواهد داشت و دلیل اینکه مدیران قبل از بازگشایی مدارس معرفی می شوند آشنایی آنها با محیط آموزشگاه، تحویل و تحولات لازم، برقرای ارتباط با همکاران، اولیا، دانش آموزان و سایر موضوعات مبتلابه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار