به‌ مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی؛

نشست تحلیل و بررسی کتاب «تنگه‌زاغ» در اردکان برگزار شد

اردکان (پانا) - نشست تحلیل و بررسی کتاب «تنگه‌زاغ» با حضور هادی حکیمیان، نویسنده‌ کتاب، مصطفی عابدی شاعر، پژوهشگر و رئیس زندان اردکان و جمعی از علاقه‌مندان کتاب‌خوان و خبرنگاران پانا در محل کتابخانه حائری اردکان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۴۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد
نشست تحلیل و بررسی کتاب «تنگه‌زاغ» در اردکان برگزار شد
هادی حکیمیان ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی مروری بر خاطرات کودکی خود داشت و اظهار کرد: خاطرات هر یک منشا رمان‌هایی بودند که در دل خود هزاران راز نهفته دارند. رازهایی که آغشته به حقیقت و ساخت خیال نویسنده خوش‌خیال هستند.
وی در ادامه مخاطب خود را نوجوانانی قرار داد که معتقد است باید تاریخ، تمدن، فرهنگ و لهجه شیرین شهرخود را بر چهره ایران بنویسند و گفت: کیومرث پوراحمد و هوشنگ مرادی با قصه‌های مجید نشان دادند لهجه شیرین اصفهانی و لهجه‌های مختلف در سکانس‌های فیلم و سریال‌ها فقط برای خنداندن نیست، بلکه می‌توان با هر لهجه کاری کرد که مردم با آن بغض کنند، احساسی شوند و بخندند. این چیزی است که استان یزد در هر شهرش‌ کم دارد و نوجوانان باید این را تغییر دهند.
در پایان حسین پایه‌دار، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردکان و اشرف تقدیری از هادی حکیمیان با تقدیم لوح تقدیر از نویسنده خوش‌قلم یزدی تشکر و قدردانی کردند.
دانش‌آموز خبرنگاران: هستی کمالی و یاسمن حامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار