با حضور مدیرکل دفتر تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش؛

ورزشگاه چمن مصنوعی دبیرستان ماندگار شرف اردکان افتتاح شد

اردکان (پانا) - با حضور محمد جعفری مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش، ورزشگاه چمن مصنوعی دبیرستان ماندگار شرف اردکان افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۲۴۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
ورزشگاه چمن مصنوعی دبیرستان ماندگار شرف اردکان افتتاح شد
در این مراسم محمد جعفری، مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش در صبحگاه مدرسه ماندگار شرف شرکت کرد و گفت: امروز در شهرستانی این ورزشگاه افتتاح می‌شود که از ۱۰۹۰ ورزشگاه چمن مصنوعی دو سهمیه داشته است، اما با همت و مشارکت خود ۱۰ مدرسه دیگر به سرانه ورزشی شهرستان اضافه کرده است. امیدوارم روزی در کشور در همه مدارس، محیط‌های ورزشی به گونه‌ای ایجاد شود تا دانش‌آموزان در یک محیط ایمن در کنار درس به ورزش بپردازند.
وی در ادامه اظهار کرد: مسابقات بین مدارسی را در تمامی رشته‌ها برای دانش‌آموزان برنامه ریزی کنید تا آن‌ها بتوانند فعالیت‌های ورزشی خود را به خوبی انجام دهند.
جعفری در مورد حل معلم‌های ورزش ابتدایی‌ قول مساعد پیگیری داد. همچنین بودجه‌ای مناسب برای تجهیز و تکمیل چند ورزشگاه مدارس اردکان اختصاص داد.
گفتنی است ورزشگاه مدرسه ماندگار شرف با متراژ ۵۵۰ مترمربع و مبلغی بالغ بر ۱میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال در قالب سهمیه طرح شهید سلیمانی ساخته شده است.
مدارس دخترانه حسن‌پور، فرزانگان شهدا، مریم، مزرعه‌نو، امام خمینی(ره)، پسرانه میلاد،شرف ،بیطرف ،حائریان، چمران، عدالت و همچنین چندپایه سرو از دیگر مدارسی است که زمین چمن بعضی از آن‌ها امسال افتتاح شده و چند مدرسه باقیمانده در مرحله زیرسازی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار