دیدار رئیس سازمان دانش‌آموزی یزد با خبرنگاران اردکان

اردکان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان یزد، در دیدار با خبرنگاران پانا اردکان ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این جلسه بیان کرد آینده کشور در دستان شما جوانان است.

کد مطلب: ۱۳۱۹۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
دیدار رئیس سازمان دانش‌آموزی یزد با خبرنگاران اردکان

محمد ملاباقری در زمینه پشتیبانی از فعالیت‌های خبرنگاران اردکان عنوان کرد: در چند ماه گذشته به دلیل نبود مسئول رسمی پانا در استان، مشکلاتی وجود داشت که به لطف خدا این مسئله مرتفع شده و انشاالله مسیر خبررسانی و خبرنویسی تسهیل می‌شود.

وی اظهار کرد: در بحث توانمندسازی خبرنگاران، ما هزینه‌های آموزشی آنها را تامین می‌کنیم تا با قدرت در این مسیر گام بردارند؛ چرا که مهارت در این راه مهم تر است.

در ادامه محمدرضا سرافرازی، معاون پرورشی آموزش و پرورش اردکان گفت: خبرنگاران پانا با دسترسی به سوژه‌های آموزشی و پرورشی می‌توانند منبع بسیار معتبری برای نشر آن‌ها باشند.

رابط خبرگزاری پانا استان نیز در رابطه با مسائل مطرح شده بیان کرد: تلاش کنید تا ارزش کارتان دیده شود. پیشرفت شما در این عرصه باعث شناخته‌شدن هر چه بهتر شهرستان و استان می‌شود.

یوسف باصری گفت: نگران کمبودها نباشید، مطالبات شما را پیگیری می کنیم و تا حد توان برای رفع مشکلات تلاش‌ خواهیم کرد.

در ادامه محمد مصدق رابط خبرگزاری اردکان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و همچنین قدردانی از ابوالفضل کارگر، معاون پرورشی سابق آموزش و پرورش، مربیان و موسسه فرهنگی هنری افق‌کویر چادرملو، بیان کرد: خبرنگاری برای من بهانه‌ای برای تربیت مدیران آینده شهرستان در یک برنامه ۱۰ ساله است. در آینده همه آن‌ها از مدیران تراز بالای شهرستان اردکان خواهند بود.

گفتنی است، در پایان به پاس تلاش و ارج نهادن به زحمات خبرنگاران پانا اردکان تقدیرنامه‌ای به آن‌ها اهدا شد‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار