انتخابات شورای دانش‌آموزی اردکان برگزار شد

اردکان (پانا) - آیین نمادین بیست ‌و پنجمین دوره انتخابات شورای دانش‌آموزی اردکان همزمان در سراسر شهرستان در مدرسه وکیلی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۴۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات شورای دانش‌آموزی اردکان برگزار شد
این مراسم که با حضور ابوالفضل کارگر، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان، محمدرضا سرافرازی معاونت پرورشی، احمدرضا متالهی شهردار و مسعود نوریان رئیس شورای شهر همراه بود شور و هیجان این انتخابات را برای دانش‌آموزان دوچندان کرد.
راضیه صداقت معاون پرورشی مدرسه وکیلی در این مراسم بیان کرد: انتخابات شورای دانش‌آموزی در مدرسه عصمت وکیلی احمدآباد امسال در شرایطی برگزار شد که دانش‌آموزان مدارس بعد از دو سال دوری از محیط آموزشگاه، شیوع بیماری کرونا و برگزاری انتخابات به صورت آنلاین با شور و هیجان وصف‌ناپذیر منتظر روز رای‌گیری بودند.
وی گفت: با توجه به اهمیت برگزاری این شورا و نقش مهم دانش‌آموزان در پیشبرد اهداف مدرسه، دبستان عصمت وکیلی احمدآباد دوره اول و دوم در انجام رسالت خود این انتخابات را با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار کرد.
راضیه صداقت گفت: دانش‌آموزان علاقمند فرصت داشتند تا تاریخ ۱۵ آبان‌ماه اسامی و تبلیغات مورد نظر خود را به پشتیبان کلاس اعلام کرده و با توجه به برنامه‌ریزی‌های در نظر گرفته شده تبلیغات خود را به دوستانشان اعلام کنند.
وی در ادامه اظهار کرد: شورای دانش‌آموزی طلایه‌دار گام دوم انقلاب اسلامی همزمان در تمامی مدارس در سراسر کشور برگزار شد، تا فرزندان این آب و خاک آمادگی لازم را برای به دست‌گرفتن سکان نظام جمهوری اسلامی ایران در آینده‌ای نزدیک تجربه کنند.
وی در پایان افزود: امیدواریم نسل دهه هشتاد پیرو منویات مقام معظم رهبری باشند و در راستای شعائر نظام جمهوری اسلامی ایران برای ساختن ایرانی آباد تلاش کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار