با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد انجام شد؛

تجلیل از مدال‌آوران شمشیرباز اردکانی

اردکان (پانا) - مراسم تجلیل از مدال‌آوران شمشیرباز اردکانی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در کانون امام خمینی (ره) اردکان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۳۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از مدال‌آوران شمشیرباز اردکانی

علیرضا پورسلمان، مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: اتفاقات خوب ورزشی در عرصه‌های والیبال، شمشیربازی، فوتبال و دیگر ورزش‌ها در استان یزد در حال رخ دادن است و از تشکیل تیم‌های ورزشی جهت‌ شکوفایی نوجوانان و جوانان در آینده نزدیک خبر داد.

وی اظهار کرد: ورزشگاهی با کمک محمدرضا دشتی عضو هیئت رئیسه مجلس در شهر یزد در حال ساخت است، همچنین ورزشگاه آزادی اردکان نیز در دست تعمیر است. سالن شمشیربازی اردکان نیز که در نوع خود بی‌نظیر است تا پایان سال تکمیل خواهد شد.

پورسلمان در زمینه پیشرفت تیم شمشیربازی اردکان افزود: تیم اردکان ملی‌پوش مدال‌آور در مسابقات قهرمانی آسیا و صاحب عنوان مقام سوم آسیا را در ترکیب خود دارد که بسیار حائز اهمیت است و نشان از پیشرفت قابل توجه شهرستان دارد.

در این مراسم از مقام‌آوران مسابقات امیدهای آسیا و مربیان آن‌ها نیز تجلیل شد.

دارنده مقام سوم مسابقات آسیا و مقام نهم نوجوانان آسیا، حمیده چاه‌‌‌‌متکی، مقام سوم مسابقات امیدهای آسیا و همچنین از دعوت شدگان به اردوی تیم ملی زیر ۲۳ سال، زهرا عیدی شاطر، فاطمه ثقفی و فاطمه حیدری از افراد تجلیل شده در این مراسم بودند.

پورسلمان در پایان از تمامی کسانی که با حمایت های بی دریغشان باعث رشد و اعتلای ورزش شهرستان شدند و با انرژی و برنامه بر روی این هدف تمرکز کردند تشکر کرد.

دانش آموز خبرنگار: ریحانه بابایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار