مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌قرچک:

انقلاب اسلامی ایران، شاخص‌ترین حرکت در جهان اسلام است

قرچک(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌قرچک انقلاب اسلامی را شاخص‌ترین حرکت اسلامی در جهان اسلام دانست که توانست ریشه‌های ظلم و ستم را نابود سازد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی ایران، شاخص‌ترین حرکت در جهان اسلام است

رضا‌ داورزنی درباره اهمیت انقلاب ‌اسلامی اظهار کرد: انقلاب ‌اسلامی ‌ایران بعنوان شاخص‌ترین حرکت‌اسلامی در جهان‌اسلام با رهبری‌ مقتدرانه بنیان‌ گذار کبیر انقلاب‌ اسلامی، توانست ریشه‌ های ننگین طاغوت را برکند؛ بر ظلم و بیداد چندین ساله چیره شود و پرچم دین و ایمان و عزت را بر فراز ایران به اهتزاز در بیاورد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌ قرچک مسیر انقلاب را تداعی‌‌گر زیبایی دانست و ادامه داد: یقینا، این مسیر پر‌ تجلی، نتیجه شور مردمی بود که با تاثیر از آموزه‌های دین‌ اسلام و سکاندار بر حقش خمینی کبیر، فریاد حق‌ طلبی شان، معنویت، شریعت و استقلال را در گوش جهانیان طنین‌ انداز کرد.

وی ضمن گرامیداشت ۴۳ سالگی انقلاب‌ اسلامی، مردم انقلابی میهن را متعهد و وفادار نامید و تشریح کرد: اینک که ۴۳ سال از عمر با برکت پیروزی انقلاب‌اسلامی می گذرد مردم انقلابی ایران‌اسلامی همچون سالهای گذشته با تعهد و دلبستگی هرچه بیشتر به انقلاب و راه‌ امام(ره) و جان‌فشانی هزاران شهید گلگون کفن در این راه پر صلابت ، با تبعیت از فرمایشات مقام معظم‌ رهبری و با عقلانیت و هوشیاری کامل، گام می‌نهند.

وی افزود: مردم در برابر طاغوتیان از دستاوردهای بزرگ انقلاب، استقلال و جمهوری‌اسلامی دفاع می کنند و پایبندی خود را به آرمان‌ های انقلاب اعلام می‌کنند.

داورزنی وظیفه اصلی و خطیر آموزش و پرورش را آگاهی بخشی در خصوص پیام‌ انقلاب عنوان کرد و گفت: این وظیفه مبنی بر تحقق آرمان‌ های رهبر کبیر انقلاب اسلامی‌ ایران در راستای تربیت و تعلیم نسل آزاد اندیش، وسعت‌ نگر، انقلابی، مدافع دین و انسانیت و عاقل و ساعی است و هر یک از ما بعنوان فردی از افراد جامعه فرهنگی، موظف و مکلف به انتقال این پیام عظیم به دانش‌آموزان هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار