سرپرست فرمانداری اسلامشهر:

انقلاب اسلامی ما معجزه بزرگ قرن با رهبری امام راحل است

اسلامشهر (پانا) - سرپرست فرمانداری اسلامشهرگفت انقلاب اسلامی معجزه بزرگ قرن با رهبری امام راحل بود و آن حضرت مردم را آگاه و اسلام را برای آنها تبیین کرد .

کد مطلب: ۱۲۵۲۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی ما معجزه بزرگ قرن با رهبری امام راحل است

حسین حبیبی، سرپرست فرمانداری اسلامشهر در مراسم نواختن زنگ چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی در مدرسه هیات امنایی ناصری منش آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی با گرامی‌داشت سالروز ورود تاریخی امام راحل و ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما معجزه بزرگ قرن با رهبری امام راحل بود و ایشان مردم را آگاه و اسلام را برای آنها تبیین کرد و این عمل امام یک عمل هوشمندانه بود که منجر به زنده شدن روح تعهد در انسان‌ها شد.

وی بیان کرد: امام راحل الگوی موفق حکومت دینی را در تمام دنیا به انسان‌ها معرفی کرد و در اکنون در دوران ما به سه مورد، امت، امام و مکتب می‌بایست توجه خاص داشت که در نهایت منجر به جامعه نوین اسلامی به فرموده مقام معظم رهبری خواهد شد.

در برنامه دیگر، حبیبی در مراسم آغاز جشن‌های ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر نیز در سخنانی از ۱۲ بهمن به عنوان بزرگترین همراهی مردم با امام راحل نام برد که در دنیا هنوز ابعاد برای دوستان و حتی دشمنان هم ناشناخته است.

سرپرست فرمانداری اسلامشهر تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما در ۴۳ سال گذشته نزدیک به دویست سال زمان‌های قبل دستاورد داشته و هنوز دستاوردها تبیین شده و هنر رسانه تبیین دستاوردها هست و ما هم اکنون در سطح منطقه عزت و سربلندی داریم و این را مدیون انقلاب اسلامی هستیم.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام محمد حسین مختاری نماینده رئیس جمهور ندر هیأت امنای دانشگاه اهل بیت (ع) و مدیر موسسه عروه الوثقی در سخنانی اظهار کرد: دین می‌بایست در دو جهت یکی اینکه پاسخگوی مسائل زمان باشد و دوم احساس هویت به افراد بدهد و نقش آنها را مشخص کند .

وی افزود: امام راحل در تمام دوران به عنوان یک محقق شاخص عمل کرد و در ترویج مفاهیم و معارف اسلامی کوشید و امام راحل بزرگترین حرکت‌ سیاسی و اجتماعی را در زمان خود به وجود آورد .

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار