آغاز فعالیت کمیته اقدام مشترک ستاد تنظیم بازار شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - سرپرست فرمانداری اسلامشهر از آغاز اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت بر بازار شهرستان اسلامشهر جهت کنترل و نظارت بر توزیع و عرضه ۲۲ قلم کالای اساسی و موردنیاز مردم با حضور بازرسان فرمانداری و اتاق اصناف ونمایندگان دیگر دستگاه‌ها خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۶۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فعالیت کمیته اقدام مشترک ستاد تنظیم بازار شهرستان اسلامشهر

حسین حبیبی، سرپرست فرمانداری اسلامشهر در این رابطه اظهار کرد: تأمین اقلام اساسی مورد نیاز مردم و همچنین تشدید نظارت بر قیمت‌ها و رعایت عدالت در توزیع اقلام با نرخ دولتی در شرایط کنونی از اهمیت بالایی برخوردار است و بخش عمده بازاریان شهرستان کسبه منصف ومتدین هستند که از آنان به عنوان حبیب خدا یاد می شود.

وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم برخی افراد با گرانفروشی مردم را نسبت به سایر کسبه و بازاریان شهرستان بدبین کنند، افزود: از این پس هشت تیم بازرسی و نظارت به صورت روزانه بر بازار شهرستان نظارت خواهند داشت.

سرپرست فرمانداری اسلامشهر بر ضرورت برخورد جدی و قانونی با متخلفان اعم از گرانفروشان و... تاکید کرد و ادامه داد: اکیپ‌های بازرسی مشتکل از نیروهای بسیج اصناف و اداره صمت با اولویت واحدهای صنفی عمده فروش و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سطح شهرها و روستاهای شهرستان فعالیت خواهند کرد.

در ادامه محمدصالح ضیایی معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان اسلامشهر، نیز اظهار کرد: در طرح تشدید بازرسی و نظارت بربازار شهرستان اسلامشهر که براساس مصوبات ستاد تنظیم بازار شهرستان و دستورالعمل استانی و با استفاده از تمام ظرفیت‌های منطقه به مرحله اجرا در آمده، در مرحله نخست بازرسی از واحدهای نانوایی، واحدهای عمده فروشی مواد غذایی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای مورد بازرسی و نظارت قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در روند اجرای این طرح که با حضور و همکاری نمایندگان ادارات صمت، اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی، نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، دامپزشکی، شبکه بهداشت، بسیج اصناف و تعزیرات و فرمانداری شهرستان انجام خواهد شد، بازرسین علاوه بر نظارت بر نحوه توزیع و قیمت کالاها، بر کیفیت کالاها و خدمات ارائه شده نیز نظارت خواهند کرد و در صورت بروز و وجود هرگونه تخلف، ضمن تشکیل پرونده و انجام مراحل اداری در کمترین زمان ممکن با متخلفین، برخوردهای لازم انجام خواهدشد.

طرح تشدید بازرسی و نظارت بر بازار شهرستان اسلامشهر جهت کنترل و نظارت بر توزیع و عرضه ۲۲ قلم کالای اساسی و موردنیاز مردم با حضور 30 اکیپ بازرسی همراه است تا پایان فروردین ماه سال ۱۴۰۱ ادامه دارد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار