سرپرست فرمانداری اسلامشهر:

تولیدکنندگان داخلی مصداق واقعی شعار«ما می‌توانیم» هستند

اسلامشهر(پانا) - سرپرست فرمانداری شهرستان اسلامشهر گفت برای شناسایی موانع پیش روی تولیدکنندگان بهتر است شورای هم‌اندیشی تولیدکنندگان متشکل از نمایندگان صنوف مختلف و کارشناسان و مدیران و دستگاه‌های مرتبط با تولید گرد هم آیند، چرا که تولیدکنندگان داخلی مصداق واقعی شعار«ما می‌توانیم» هستند.

کد مطلب: ۱۲۴۱۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
تولیدکنندگان داخلی مصداق واقعی شعار«ما می‌توانیم» هستند

حسین حبیبی، سرپرست فرمانداری شهرستان اسلامشهر، در نشست مشترک با جمعی از تولیدکنندگان واحدهای صنفی و صنعتی شهرستان اسلامشهر که در محل سالن همایش‌های فرمانداری برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: تولیدکنندگان مظلومانه و غریبانه در جنگ اقتصادی و در سنگر تولید در برابر تحریم‌های دشمنان ایستادند و در حال خدمت به جامعه هستند.

وی افزود: در شرایط فعلی حاکم بر کشور، تنها با تلاش و مجاهدت در حوزه تولید می‌توانیم علاوه بر خدمت به هموطنان، بر اثرات جنگ اقتصادی تحمیل شده توسط دشمنان، غلبه کنیم و پیروز شویم. تولید کنندگان داخلی مصداق واقعی شعار ما می‌توانیم، هستند و شنیدن مشکلات آنها مقدمه‌ای برای حرکت در جهت رفع مسائل و دغدغه‌ها است.

سرپرست فرمانداری اسلامشهر، تصریح کرد: متأسفانه در طی سالیان گذشته، بسیاری از فرصت‌ها برای خدمت و پیشرفت از دست رفته بسیاری از مشکلات بوجود آمده در کشور در حوزه‌های اقتصاد و صنعت حاصل بی توجهی به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های داخلی و توصیه‌های دلسوزان نظام و رهبری است.

حبیبی گفت: برای شناسایی موانع پیش روی تولیدکنندگان بهتر است شورای هم اندیشی تولیدکنندگان متشکل از نمایندگان صنوف مختلف و کارشناسان و مدیران و دستگاه‌های مرتبط با تولید گرد هم آیند تا ضمن برطرف شدن موانع تولید در کوتاه‌ترین راهکارها و اقدامات لازم و بهینه برای رفع آنها را ارائه گردد.

در ادامه نشست محمد صالح ضیائی معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان اسلامشهر، با ارائه گزارشی از ظرفیت‌های تولید و صنعت در شهرستان، بیان کرد: هم اکنون ۷۰۰۰ واحد صنفی و تولیدی در عرصه‌های مختلف در سطح شهرستان اسلامشهر فعال هستند که تولیدات تعدادی از این واحدهای در سطح کشور و خاورمیانه انحصاری بوده و حتی در حال صدور به اقصی نقاط دنیا است.

وی عمده‌ترین مشکلات پیش‌روی شرکت‌ها و کارگاه‌های تولیدی در سطح شهرستان اسلامشهر را مربوط به بانک‌های عامل در پرداخت وام و دریافت وثیقه از تولیدکنندگان، مسائل مربوط به ادارات، جهاد کشاورزی، محیط زیست، شهرداری، مالیات و بیمه تأمین اجتماعی و غیره در جهت توسعه زیر بنایی شرکت‌های تولیدی برشمرد.

در این جلسه رییس اداره صمت، رییس اتاق اصناف و تعدادی از نمایندگان تولیدکنندگان حاضر در نشست طی سخنانی ضمن بیان پتانسیل‌های تولید و صنعت شهرستان اسلامشهر، مسائل و مشکلات پیشرو و گریبانگیر تولید در منطقه را بیان کردند و خواستار رفع موانع و مشکلات شدند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار