فرماندار شهرستان قدس:

دانش‌آموزان با درس‌خواندن از فضای علمی که انقلاب اسلامی بوجود آورده بهره‌مند می‌شوند

شهرقدس (پانا)- فرماندار شهرستان قدس گفت دانش آموزان باید با درس خواندن از فضای علمی خوبی که انقلاب اسلامی بوجود آورده نهایت بهره را ببرند .

کد مطلب: ۱۲۵۲۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان با درس‌خواندن از فضای علمی که انقلاب اسلامی بوجود آورده بهره‌مند می‌شوند

صدای زنگ گلبانگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در ساعت ۹:۳۳دقیقه در آموزشگاه ابتدایی حضرت زینب(س) در شهرستان قدس باحضور جمعی از مسولین و کادر آموزشگاه و دانش‌آموزان نواخته شد .

دراین مراسم وحید گلی‌کانی، فرماندار شهرستان قدس با تبریک آغاز جشن چهل وسه سالگی انقلاب وتقدیر ازبرگزار کنندگان مراسم امروز و کادر آموزشگاه و دانش‌آموزان مدرسه حضرت زینب(س) به دانش‌آموزان یادآوری کرد که پیشرو در عرصه‌های علمی باشند ، تا ثمرات جان‌فشانی شهیدان را پاس بدارند و گفت: از ثمرات و برکات انقلاب امنیت و آسایشی است که امروز ما از آن برخورداریم و باید شما دانش‌آموزان با درس خواندن خود از فضای علمی که نظام اسلامی بوجود آورده، نهایت بهره را ببرید.

همچنین او به شیوع سوییه جدید کرونا اشاره کرد، و گفت: برای این که آموزش حضوری رونق پیدا کند و با توجه به آسیب‌های فضای مجازی برای دانش‌آموزان باید همه دست بدست هم دهیم و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی شرایط آموزش حضوری را برای دانش آموزان فراهم سازیم .

همچنین حجت الاسلام رضا جوکار، امام جمعه شهرستان قدس در این مراسم یاد و خاطره امام و شهیدان را گرامی داشت و از پنج شهید دوران انقلاب اسلامی در شهرستان قدس یاد کرد و گفت: امروز روز ویژه برای ملت ایران وهمه آزادی‌خواهان جهان است و گرامیداشت این ایام قدردانی از امام و همه شهدا و همه کسانی است که برای به ثمر رساندن انقلاب از جان ومال خود دریغ نکردند.

او همچنین علم و دانش را یکی از ابزارهای مهم قدرت در جهان امروز دانست و گفت: دانش آموزان و دانشجویان باید با علم و دانش در عرصه جهانی بدرخشند، ووبابیان جمله معروف ، توانا بود هر که دانا بود ،دانایی را عامل اصلی توانایی عنوان کرد .

دراین مراسم وحید محرمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس ضمن تقدیر و تشکر از تمام دست اندرکاران مراسم گرامیداشت دوازده بهمن ازسهیلا پوربهرانی خواهر شهید که در مراسم حضور داشتند تقدیر کرد.

خبر نگار دانش آموز: فاطمه کشاورز افشار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار