دانش‌آموزان شهرقدس از توانمندی فوق‌العاده برخوردارند ‌و نیازمند سرمایه‌گذاری هستند

شهرقدس (پانا) - مسئول اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شهرقدس در جلسه هم‌اندیشی اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس و مسئول انجمن‌های اسلامی شهرستان‌های استان تهران، دانش‌آموزان شهر قدس را ازنظر توانمندی فوق‌العاده‌ و نیازمند سرمایه‌گذاری دانست.

کد مطلب: ۱۲۴۷۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان شهرقدس از توانمندی فوق‌العاده برخوردارند ‌و نیازمند سرمایه‌گذاری هستند

همایش هم‌اندیشی اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی، شهرستان قدس با حضور وحید‌‌ محرمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس و نقی یعقوبی‌نسب، مسئول اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی شهرستان‌های استان تهران، با هدف کیفیت بخشی به نمایشگاه‌های اتحادیه‌ انجمن های اسلامی در مدارس اسلامی برگزار شد.

وحید محرمی گفت: وجود مدارسی تحت عنوان مدارس انقلاب بهترین سند،گام دوم انقلاب اسلامی است، تعبیر انقلاب در قرآن و تعبیر انقلاب در فرمایشات رهبر معظم، این است که انقلاب در قرآن نعمت و قدرت الله تعبیر شده است و اراده خدا این بوده است که مردم پیروز شوند.

وی درباره شهادت شهید سلیمانی افزود: در خصوص شهادت شهید سلیمانی که ثمره انقلاب بود دو علت را می‌توان عنوان کرد. قدرت‌های بزرگ همیشه در سراسر منطقه دست به ترور می‌زدند، ولی همیشه انکار می کردند؛ در صورتی که وی، که اسوه اخلاق بود را به شهادت رساندند و بالاترین مقام اجرایی کشورشان یعنی رییس جمهور آمریکا اقرار به ترور کردند و به خاطر همین اقرار، رهبر معظم انقلاب شهادت شهید سلیمانی را نشانه قدرت خدا و آن روز را یوم الله نامیدند.

نقی یعقوبی‌نسب، مسئول اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: دانش‌آموزان شهر قدس از نظر توانمندی فوق العاده ‌و نیازمند سرمایه‌گذاری هستند باید بتوانیم انجمن های اسلامی سطح مدارس را از هر لحاظ حمایت کنیم و آنها را به بالندگی برسانیم و دانش‌آموزان بتوانند در در نمایشگاه ‌‌‌های برپا شده در سطح مدارس انقلاب، ارزش‌ها، آرمان‌ها، چالش‌ها و اهداف انقلاب را برای دانش آموزان هم‌سن و سال خود روایت کنند، که افتتاحیه این نمایشگاه ‌‌‌‌اول بهمن ماه خواهد بود و تا دهم بهمن ماه و به مدت بیست روز ادامه خواهد داشت.

خبرنگار دانش‌آموز: طاها علی‌محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار