مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی:

پیروزی انقلاب اسلامی نتیجه وحدت و همدلی همه اقشار و مذاهب مختلف ایران بود

چابهار (پانا) - مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در مراسم زنگ انقلاب در چابهار گفت پیروزی انقلاب اسلامی نتیجه وحدت و همدلی همه اقشار و مذاهب مختلف ایران بود.

کد مطلب: ۱۲۵۲۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
پیروزی انقلاب اسلامی نتیجه وحدت و همدلی همه اقشار و مذاهب مختلف ایران بود

ماموستا عبدالاسلام کریمی در مراسم محوری زنگ انقلاب در دبیرستان آسیه چابهار ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: ما در این ایام باید کاری کنیم که باطن دهه فجر که در قالب همان شعارهای سال ۵۷ تجلی یافته را به نسل جدید انتقال دهیم.
وی با بیان اینکه شعارهای انقلاب اسلامی از سال 42 تا کنون در اذهان مردم باقی مانده است، افزود: جرقه اصلی انقلاب اسلامی از سال 42 با رهبری حضرت امام خمینی (ره) شروع شد و در سال 57 به ثمر نشست.
ماموستا کریمی گفت: این پیروزی مرهون وحدت و همدلی همه اقشار، اقوام و مذاهب مختلف ایران بوده و هست.
وی افزود: دانش آموزان، معلمان، اساتید، روحانیون، کسبه و سایر اقشار مردمی در این پیروزی نقش ایفا کردند و همه با هم در یک قاب تصویر زندگی را ترسیم کردند.
مشاور رییس جمهور در امور اقوام و مذاهب در باره فلسفه نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: جمهور یعنی همه مردم اعم از زن و مرد و اسلامی یعنی اینکه همه مسلمانان چه شیعه چه سنی در زیر چتر این نظام با وحدت و همدلی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.
ماموستا کریمی خاطرنشان کرد: امیدواریم هر روز به اقتدار نظام افزوده شود.
خبرنگار : قادر شیخ زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار