علیرضا کریمیان:

وحدت کلمه رمز پیروزی انقلاب و هم صدایی و همدلی رمز تحقق تمدن نوین اسلامی است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران همدلی و وحدت را عامل تحقق اهداف اسلام و انقلاب دانست و وظیفه آحاد جامعه خواند.

کد مطلب: ۱۲۵۲۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
وحدت کلمه رمز پیروزی انقلاب و هم صدایی و همدلی رمز تحقق تمدن نوین اسلامی است

به مناسبت بزرگداشت دهه فجر؛ چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛ زنگ انقلاب به صورت هماهنگ در مدارس سراسر کشور نواخته شد.

این مراسم با حضور یوسف نوری؛ وزیر آموزش و پرورش، اصغر باقرزاده؛ سرپرست معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، حجت‌اله الماسی؛ سرپرست دفتر وزارتی آموزش و پرورش، مصطفی بابایی؛ سرپرست مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و جمعی از مسئولین آموزش پرورش، در دبستان دخترانه ایمان منطقه ١٢ تهران برگزار شد.

علیرضا کریمیان ضمن ادای احترام به بنیان گذار انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب، شهدای مدافع سلامت و شهدای فرهنگی و تبریک آغاز دهه فجر گفت: امروز یک روز به یاد ماندنی در تاریخ ایران است و تحقق باشکوه ترین استقبال طول تاریخ رقم خورد و مردم سراسر ایران اضطراب، امید و شوق را توامان تجربه کردند. امام خمینی(ره) ساعت ٩:٣٣ پا به خاک ایران گذاشت و در آن مراسم تاکید ویژه ای به وحدت میان اقشار جامعه داشت و رمز پیروزی انقلاب را وحدت کلمه عنوان و بر حفظ آن تاکید کرد.

وی افزود: امام خمینی(ره)یک صدایی تمام اقشار جامعه را رمز پیروزی انقلاب اسلامی دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت تصریح کرد: امروز همه اقشار جامعه در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی وظیفه ای جز حفظ وحدت کلمه ندارند تا این تمدن نوین اسلامی را در سراسر ایران ساری و جاری کنند.

وی افزود: همدلی و وحدت عامل تحقق اهداف اسلام و انقلاب است و امیدواریم با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری در تحقق این مهم همصدا و یک دل باشیم.

گفتنی است گلبانگ انقلاب توسط دانش آموز ستاره رضایی راد از فرزندان شهیدان مدافع سلامت نواخته شد.

در ادامه نیز نوری وزیر آموزش و پرورش و کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در جمع معلمان این مدرسه حضور یافته و به گفتگو با آنها و پاسخگویی به سئوالات همکاران این واحد آموزشی پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار